کد خبر : 1647754 | 13 آبان 1398 ساعت 14:47 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کادنا سر

پافشاری بیل؛ زمستان از رئال می روم

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید اصرار دارد که هر طور شده، زمستان از این باشگاه جدا شود.

پافشاری بیل؛ زمستان از رئال می روم

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل دیگر قصد ادامه کار در رئال مادرید را ندارد و به دنبال راهی برای جدایی در زمستان است. این ادعایی است که امروز کادنا سر مطرح کرد.

ستاره ولزی که تابستان از سوی زیدان در فهرست فروش قرار گرفته بود، تا آستانه پیوستن به یک باشگاه چینی هم پیش رفت ولی در نهایت با رئال بر سر مسائل مالی به توافق نرسید و ماندنی شد. شرایط به گونه ای بود که زیدان صراحتا در یکی از نشست های خبری خود گفت که بیل همین فردا برود، بهتر است.

 

 

1447722

 

 

اوضاع برای بیل در شروع فصل کاملا تغییر کرد و او تبدیل به مهره ثابت زیدان شد. بازی های خوب او نوید این را می داد که دو طرف اختلافات را کنار گذاشته اند اما خط خوردن بیل از فهرست بازی با کلاب بروژ و در حالی که هیچ مصدومیتی هم نداشت، باعث شد تا بیل به این نتیجه برسد که ارزش های او در رئال از سوی زیدان نادیده گرفته می شود و از همان روز به مدیر برنامه های خود جاناتان بارنت توصیه کرد که پیشنهادات رسیده را جدی تر بررسی کند.

 

بیل نزدیک به سه هفته است که به دلیل مصدومیت به دور از میادین است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی آماده بازی خواهد شد. اطرافیان بیل نیز او را تحت فشار گذاشته اند که ژانویه پیش رو، جدایی خود را قطعی کند اما باشگاه رئال مادرید مخالف این قضیه است.

سران رئال معتقدند با وجود رابطه نه چندان خوب زیدان و بیل، این بازیکن در برنامه های تاکتیکی سرمربی فرانسوی جای دارد و جدایی او اتفاق مثبتی برای تیم نخواهد بود.

همچنین هفته پیش شایعاتی مبنی بر تمایل باشگاه شانگهای برای جذب بیل شنیده شد و سفر غیرمنتظره او به لندن و ملاقات با مدیر برنامه هایش نیز بر شدت شایعات افزود اما سپس این خبر از سوی دو طرف تکذیب شد.

 

 

1447386

 

دیدگاه‌ها