کد خبر : 1647763 | 13 آبان 1398 ساعت 15:34 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ و اعتباری که به خطر افتاده است

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، پس از چند بازی غیبت در دیدار مقابل بتیس به ترکیب کهکشانی ها بازگشت اما عملکرد خیلی درخشانی از خود ارائه نداد.

مودریچ و اعتباری که به خطر افتاده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی مقابل بتیس علاوه بر مشکل در گلزنی، در میانه زمین نیز با ضعف هایی رو به رو بود. لوکا مودریچ در پست خود نتوانست عملکرد درخشانی را ارائه دهد و کاملا روز آرامی را سپری کرد؛ همین موضوع باعث شده که شانس فدریکو والورده برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید در بازی های آینده این تیم افزایش پیدا کند.

 

لوکا مودریچ اخیرا در بازی های ملی دچار مصدومیت شده بود و چند بازی رئال مادرید را از دست داده بود. او اما پس از بازگشت در بازی مقابل بتیس نشان داد که از روزهای خوب گذشته فاصله گرفته و همچون قبل نمی تواند بازیکنی باشد که در تغییر نتیجه موثر واقع می شود.

 

1448993

 

اگرچه مودریچ 90 دقیقه مقابل بتیس حضور داشت اما خیلی زود از جریان بازی ناپدید شد. او در بازی مقابل بتیس تنها 19 پاس صحیح ارسال کرد، این در حالی بود که همتای او یعنی تونی کروس 73 پاس صحیح داده بود. مودریچ همچنین در طول بازی 7 توپ را از دست داد. او هیچ شوتی نیز راهی دروازه حریف نکرد تا عملکرد خنثی خود را تکمیل کند. 

 

با وجود عملکرد اخیر مودریچ به نظر می رسد این بازیکن در حال حاضر موقعیت خطرناکی در مادرید دارد و فدریکو والورده می تواند هر آن جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

دیدگاه‌ها