کد خبر : 1647770 | 13 آبان 1398 ساعت 16:25 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

گریزمان همان کوتینیو؛ کلاهی که بر سر بارسا رفت؟

تا به اینجای فصل آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و بسیار مشابه فیلیپه کوتینیو کار کرده است.

گریزمان همان کوتینیو؛ کلاهی که بر سر بارسا رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان با حرف و حدیث های بسیار تابستان امسال به بارسلونا پیوست تا جانشین فیلیپه کوتینیو شود. ستاره برزیلی در یک سال و نیم حضورش در بارسا هرگز نتوانست درخشان ظاهر شود و در پایان به صورت قرضی راهی بایرن شد.

بسیاری معتقد بودند با توجه به اینکه گریزمان سال ها سابقه بازی در لالیگا را دارد، با مشکلات کوتینیو مواجه نخواهد شد اما نگاهی به آمار ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل نشان می دهد که او تفاوت چندانی با کوتینیو ندارد و آمارشان تقریبا مشابه است.

 

 

1449002

 

 

گریزمان در 1047 دقیقه حضورش در میدان برای بارسا  4 گل زده و سه پاس گل داده است، دقیقا مشابه آمار کوتینیو برای بارسا پس از 1080 دقیقه در فصل گذشته. گریزمان البته مشارکت فعالی در کارهای دفاعی بارسا دارد و تاکنون 34 بار موفق به توپگیری شده است اما از این حیث نیز او فقط دو بار بهتر از کوتینیو عمل کرده است.

گریزمان تا به اینجای فصل 17 بار اقدام به شوتزنی کرده، در حالی که کوتینیو در مدت مشابه برای بارسا 21 بار شوتزنی کرده بود. هنوز 27 بازی تا پایان فصل باقیمانده و گریزمان فرصت این را دارد تا آمار خود را نسبت به کوتینیو بهتر کند، در غیر این صورت او یکی دیگر از خریدهای بارسا خواهد بود که عملکردش مورد انتقاد قرار خواهد گرفت و شاید چاره ای جز ترک تیم پیدا نکند.

 

 

1444254

 

دیدگاه‌ها