کد خبر : 1647816 | 13 آبان 1398 ساعت 20:06 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بعضی طرفداران از محرومیت چلسی استقبال می کنند!

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آژاکس شرکت کرد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

لمپارد: بعضی طرفداران از محرومیت چلسی استقبال می کنند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان آژاکس خواهد بود. شاگردان فرانک لمپارد در بازی رفت با یک نمایش حساب‌شده مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی دست یافتند. چلسی هم اکنون با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکس در رتبه دوم گروه خود قرار دارد و می تواند با پیروزی در بازی فردا شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد. فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل آژاکس شرکت کرد.

 

1445586

 

بازی مقابل آژاکس؟
این دیدار شباهت‌های زیادی به بازی رفت خواهد داشت. ما در بازی رفت تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل آژاکس انجام دادیم و در این امر نیز موفق بودیم. در چنین مسابقاتی جزئیات مهم ترین نقش را در رقم خوردن نتیجه ایفا می کنند.

 

با یک پیروزی دیگر به صعود نزدیک خواهید شد؟
دوست ندارم این مسئله را بیان کنم اما در شروع تورنمنت کار برای ما بسیار دشوار شد ولی در ادامه دو نتیجه فوق‌العاده کسب کردیم و پیروزی در بازی فردا نیز می‌تواند به روند مثبت ما کمک زیادی بکند. با این وجود آژاکس تیم بسیار خطرناکی است. از چلسی به عنوان یک تیم بزرگ انتظار می رود که به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند. ما باید عملکردی مشابه بازی رفت را در دیدار فردا نیز به نمایش بگذاریم.

 

بهبود مصدومیت کانته؟
او در لیست ما برای بازی فردا حضور خواهد داشت. مصدومیت او به طور کامل رفع شده و برای حضور در دیدار مقابل آژاکس مشکلی نخواهد داشت.

 

نقش کواچیچ و جورجینیو در چلسی؟
این دو نفر نقش بسیار مهمی را در مرکز زمین برای چلسی ایفا می کند. شما وقتی توپ را داشته باشید می توانید بازی را نیز کنترل کنید؛ کاری که کواچیچ و جورجینیو به خوبی آن را انجام می دهند.

 

عملکرد میسون مونت؟
واقعا به او افتخار می‌کنم. میسون بیش از حد انتظار ما ظاهر شده است. او واقعاً یک هافبک فوق‌العاده است و باید به تلاش خود ادامه دهد.

 

1437764


انتقادات نسبت به VAR؟
من فکر می کنم که استفاده از یک مانیتور در کنار زمین برای چک کردن صحنه ها توسط داور می تواند بسیار مفید باشد اما این موضوعی است که لیگ برتر انگلیس اعتقادی به آن ندارد.

 

خبر جدید درباره بخشیده شدن احتمالی چلسی از محرومیت نقل و انتقالاتی؟
من به اندازه کافی درباره مسائل قانونی تخصص ندارم. ما در حال حاضر دوران خوبی را سپری می کنیم. برخی هواداران به دلیل همین عملکرد خوب دوست ندارند که محرومیت ما در نقل و انتقالات بخشیده شود چرا که به بازیکنان حال حاضر تیم اعتماد کامل دارند و ما از این موضوع بسیار خوشحال هستیم.
می خواهیم تا آنجایی که ممکن است پیشرفت کنیم.

دیدگاه‌ها