کد خبر : 1647822 | 13 آبان 1398 ساعت 20:21 | 151.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش نشریه گاردین؛

با گزینه های هدایت بایرن مونیخ آشنا شوید!

نام چهار نامزد به عنوان گزینه های احتمالی هدایت بایرن مونیخ مطرح شده است.

با گزینه های هدایت بایرن مونیخ آشنا شوید!

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره دیشب شایعات در مورد نیکو کوواچ، سرمربی سابق و کروات بایرن مونیخ به حقیقت منجر شده و تبعات شکست سنگین ابتدای هفته با پنج گل برابر فرانکفورت، باعث شد این سرمربی جوان شغل خود را از دست بدهد. از همان ابتدای فصل و با توجه به نتایج پر فراز و نشیب بایرن مونیخ، اخباری در مورد عدم اعتماد رختکن باشگاه به وی و احتمال جدایی او شنیده می شد و در نهایت نیکو کوواچ بعد از قبول شکست عجیب ابتدای این هفته برابر فرانکفورت، دیشب شغل خود را بعد از حدود یک سال و نیم از دست داد.

 

قرار است برای دو دیدار مقابل المپیاکوس و دورتموند، هانس فیلیک به طور موقت این تیم را هدایت کرده و در ادامه سرمربی دائم انتخاب شود. ساعتی قبل نشریه گاردین در گزارشی نام چهار گزینه نهایی هدایت باواریایی ها را عنوان کرد.

 

1449055

 

رالف رانگنیک، سرمربی سابق تیم هایی چون لایپزیش و شالکه مهم ترین نامزد برای هدایت بایرن مونیخ به شمار می اید. اما این سرمربی 61 ساله در حال حاضر به عنوان رئیس بخش ورزش و توسعه با باشگاه ردبول قرارداد دارد و این موضوع کمی کار بایرن مونیخ را برای توافق با او دشوار می سازد. بایرن در انتهای فصل گذشته در نیز مورد انتخاب رانگنیک تردید داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت به کوواچ اعتماد کند.

 

1449053

 

آرسن ونگر نامزد دیگر هدایت بایرن، احتمالا تا پایان فصل است. زیرا او از نظر هیئت مدیره بایرن گزینه بسیار خوبی محسوب می شود و وی به زبان آلمانی نیز مسلط است. به احتمال زیاد بایرن پس از جدایی کوواچ به دنبال یک گزینه با تجربه است و ونگر می تواند این خلا را در رختکن این تیم پر کند.

 

1449056

 

از اریک تن هاگ نیز به عنوان دیگر گزینه نام برده شده است. او بین سال های 2013 تا 2015 در بایرن به عنوان مربی تیم دوم فعالیت کرده و با ساختار این باشگاه آشناست. اما اریک تن هاگ با آژاکس قرارداد داشته و بایرن فعلا شانسی تا ماه ژانویه یا پایان فصل برای همکاری با وی ندارد.

 

1449052

 

ماکسی الگری نیز دیگر گزینه مطرح شده برای هدایت بایرن مونیخ است. البته پس از مشکلات دوران حضور کارلو آنچلوتی، بایرن کمی در مورد انتخاب این سرمربی ایتالیایی مردد است، اما او نیز برای هدایت بایرن بدون شانس نیست؛ خصوصا که اینکه جیوانی برانچینی، مرد مورد اعتماد باشگاه بایرن مونیخ علاقمند به حضور آلگری در این تیم است.

 

اما علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، به نظر می رسد در حال حاضر رالف رانگنیک، مهم ترین گزینه برای هدایت بایرن مونیخ باشد.

دیدگاه‌ها