کد خبر : 1647945 | 14 آبان 1398 ساعت 13:00 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار عجیب سیوهای تراشتگن؛ فقط 56.2 درصد!

در یک آمار عجیب و غریب از لالیگا، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسا از نظر تعداد سیوها در رتبه دوم کمترین سیوهای لیگ اسپانیا قرار دارد.

آمار عجیب سیوهای تراشتگن؛ فقط 56.2 درصد!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از کارشناسان فوتبال و فوتبال‌دوستان، مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر دنیا می‌دانند. در همین هفته‌های اخیر دعوای بزرگی در آلمان بین هواداران تراشتگن و دروازه‌بان اول فعلی مانشافت، مانوئل نویر در گرفته و به یکی از مهمترین خبرهای فوتبالی این کشور تبدیل شد.

 

1449214

 

با توجه به محبوبیت تراشتگن، چه بین هواداران بارسلونا و چه بین فوتبال‌دوستان دنیا، آماری که اخیرا درباره میزان سیوهای گلرهای لالیگا منتشر شده بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

 

بر خلاف انتظار، در این آمار درصد سیوهای تراشتگن در لالیگا 56.2 درصد گزارش شده است و این آمار نام او را در پایین جدول گلرهای لالیگا قرار داده است. تنها یک دروازه‌بان دیگر لالیگایی در این فهرست پایین‌تر از تراشتگن قرار دارد و او مارکو دیمتریوویچ دروازه‌‌بان تیم آیبار است که آمار 54درصدی را ثبت کرده است.

 

 این آمار غیرمنتظر نشان می‌دهد که تراشتگن از تعداد شوت‌هایی که در لالیگا به سمت چارچوب دروازه‌اش شلیک شده تنها در 56.2 درصد موارد موفق به سیو شده است.

 

دیدگاه‌ها