کد خبر : 1647987 | 14 آبان 1398 ساعت 15:44 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه فاش کرد

کلوپ قبل از بازگشت تاریخی مقابل بارسا چه گفت؟

لیورپول فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با وجود شکست 3-0 در بازی رفت توانست در بازی برگشت 4-0 بارسا را شکست داده و حذف کند.

کلوپ قبل از بازگشت تاریخی مقابل بارسا چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که بارسا پس از پیروزی 3-0 بر لیورپول، در بازی برگشت مغلوب این تیم شود. بارسا در شبی درخشان با درخشش مسی توانست نتیجه ای پرگل و قابل قبول کسب کند اما در بازی برگشت شاگردان کلوپ دست به شاهکار زدند و با برتری 4-0 حکم حذف بارسلونا را امضا کردند.

 

 

1449259

 

 

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول در مصاحبه اختصاصی با فرانس فوتبال و در مورد آن بازی تاریخی گفت:« کلوپ هر از چند گاهی ما را سورپرایز می کند. از جمله قبل از بازی برگشت با بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ. در رختکن نشسته بودیم که کلوپ وارد شد و گفت بچه ها برای تان یک خبر خوب دارم. همه ساکت شدیم و منتظر ماندیم تا کلوپ ادامه دهد. کلوپ گفت، خبر خوب این است که بارسا از تیم هایی است که واقعا فوتبال بازی می کند و چنین تیم هایی مطلوب ما هستند. خواهید دید که ما به فینال خواهیم رفت و بارسا را حذف می کنیم. همین حرف های او بهترین عامل برای از بین رفتن فشار و کاهش استرس از ما بود.»

 

مانه ادامه داد:«  راز کلوپ این است که برای همه ما مثل یک پدر است. بین ما همه چیز کامل و بی نقص است و در مسیر درستی قرار دارد. او را مثل پدر دوست داریم و مثل پدر نیز از او حساب می بریم. کلوپ یک شخصیت بزرگ است و توانسته جایگاه مهمی در زندگی من پیدا کند. او نه فقط از حیث فوتبالی که در زندگی شخصی من نیز تاثیرگذار بوده است. من و هم تیمی هایم چشم بسته او را قبول داریم.»

 

مانه در مورد محمد صلاح ستاره مصری لیورپول نیز گفت:« محمد یک گلزن بزرگ است. یک بازیکن استثنایی که می داند چه کار باید انجام دهد. وقتی به لیورپول آمد، جلوتر از همه ما قرار گرفت ولی بازی کنار او افتخار بزرگی است.»

 

 

1443898

 

 

دیدگاه‌ها