کد خبر : 1648000 | 14 آبان 1398 ساعت 16:26 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان عراقی‌ها از میزبانی 

آغاز پیش فروش بلیت بازی ایران در بصره

با وجود تمام گمانه زنی ها در قبال تغییر محل میزبانی بازی های عراق برابر ایران و بحرین، مسئولان برگزاری این رقابت ها از آغاز پیش فروش بلیت برای تماشاگران خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق روز 23 آبان ماه جاری باید در شهر بصره به مصاف ایران برود تا یکی از حساس ترین بازی های این روز مقدماتی جام جهانی میان دو مدعی همسایه گروه C برگزار شود. در حالی که شرایط امنیتی کشور عراق چندان تعریفی ندارد و شایعات زیادی در قبال گرفتن میزبانی از این تیم مطرح شده مسئولان برگزاری خبر از آغاز فروش بلیت های بازی با ایران دادند.

 

1449285


رسانه های عراق با استناد به اطمینانی که وزیر ورزش این کشور همین طور رئیس فدراسیون فوتبال عراق از میزبانی دادند با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت های بازی با ایران از میزبانی قطعی بصره در دو جدال سرنوشت ساز پیش رو برای شاگردان سرکو کاتانچ خبر دادند.


سایت اسپورت عراق مدعی شد با نصب شدن گیت های الکترونیکی همین طور فراهم شدن نرم افزار بلیت فروشی اینترنتی طرفداران این کشور از صبح فردا می توانند با ورود به سامانه در نظرگرفته شده، در فاصله کمتر از 10 روز بلیت های ورود به ورزشگاه 45 هزار نفری بصره را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها