کد خبر : 1648210 | 15 آبان 1398 ساعت 15:24 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

خانواده بازیکنان، تماشاگران سایپا و پیکان هستند؛

صادقی: زمین ما دراختیار فدراسیون است

سرمربی سایپا می‌گوید زمین بازی‌های این تیم دراختیار تیم ملی جوانان قرار داده شده است.

صادقی: زمین ما دراختیار فدراسیون است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: ما می‌دانیم پیکان تیم خیلی خوبی است، بازیکنان خیلی خوب به همراه یک مربی خیلی خوب و با تجربه دارد؛ فردا بازی بسیار سختی داریم ولی همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتیجه لازم را بگیریم و روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

 

او ادامه داد: در شروع لیگ شرایط خوبی داشتیم ولی در چند بازی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، اما خوشبختانه طی دو هفته اخیر برابر دو تیم بزرگ توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم خدا کمک کند تا فردا نیز روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

 

سرمربی نارنجی پوشان در مورد غایبان سایپا در دیدار مقابل پیکان ابراز کرد: همه بازیکنان هستند و هیچ مصدوم و محرومی نداریم.

 

صادقی درمورد شرایط نامساعد زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: زمین آنقدرها هم که می‌گویید عجیب و غریب نیست؛ این هفته که ما بازی داشتیم، یک روز قبل از آن در ورزشگاه مسابقه لیگ یک انجام شده بود.

 

او اضافه کرد: می‌دانید که باشگاه سایپا با فدراسیون فوتبال تعامل می‌کند چون ما زمین خودمان را در اختیار تیم ملی جوانان قرار داده‌ایم؛ این یک تعامل است و از سوی دیگر مسابقه لیگ یک نیز حساس بود و استثنا شد که زمین شرایط خوبی در دیدار اخیرمان نداشته باشد؛ درمجموع  می‌دانید که زمین خوب، توپ با کیفیت و تصویربرداری خوب، به جذابیت فوتبال کمک می‌کند؛ مسئله‌ای که شاید خیلی‌ها به آن توجه نکنند ولی وقتی یک مسابقه با ۱۶ دوربین فیلم‌برداری می‌شود، قطعا بیننده از آن لذت خواهد برد؛ وقتی مسابقه در یک زمین خوب و با توپ با کیفیت انجام شود قطعا بازیکنان عملکرد بهتری خواهند داشت و در فوتبال ما کمتر به این مسائل پرداخته می‌شود.

 

1428117

 

سرمربی سایپا درخصوص نداشتن تماشاگر برای این تیم اظهار کرد: می‌دانید که سایپا و پیکان تماشاگر زیادی ندارند؛ بیشتر هواداران ما در بازی‌ها خانواده‌های خود ما و بازیکنان هستند.

 

صادقی یادآور شد: ما تیم جوانی هستیم و بر روی مسائل مختلف تاکتیکی کار می‌کنیم؛ سعی داریم روی نقاط ضعف خود کار کرده و در عین جوانی، بازیکنان را به نفرات باتجربه تبدیل کنیم؛ در این زمینه به همراه همکاران‌مان تلاش زیادی انجام می‌دهیم و به تیم خود امیدوار هستیم.

 

سرمربی سایپا نظر خود درباره تیم ملی را اینگونه عنوان کرد: ابتدا آرزوی موفقیت دارم و خیلی به تیم ملی ایران امیدوار هستم؛ بازیکنان خوبی داریم و به آنها امیدوار هستیم؛ ان‌شاالله خدا کمک کند تا برابر نتیجه خوبی بگیریم؛ درست است بازی قبلی را باختیم ولی خیلی به این تیم ملی امیدوار هستیم و برای آن آرزوی موفقیت داریم.

 

دیدگاه‌ها