کد خبر : 1648235 | 15 آبان 1398 ساعت 18:27 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: دوست دارم مربی بایرن شوم

سرمربی فرانسوی سابق آرسنال از علاقه اش برای هدایت بایرن مونیخ صحبت کرد.

ونگر: دوست دارم مربی بایرن شوم

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره دو روز پیش شایعات در مورد نیکو کوواچ، سرمربی سابق و کروات بایرن مونیخ به حقیقت منجر شد و تبعات شکست سنگین ابتدای هفته با پنج گل برابر فرانکفورت، باعث شد این سرمربی جوان شغل خود را از دست بدهد. از همان ابتدای فصل و با توجه به نتایج پر فراز و نشیب بایرن مونیخ، اخباری در مورد عدم اعتماد رختکن باشگاه به وی و احتمال جدایی او شنیده می شد و در نهایت نیکو کوواچ بعد از قبول شکست عجیب ابتدای این هفته برابر فرانکفورت، شغل خود را بعد از حدود یک سال و نیم از دست داد.

 

 

1439237

 

 

قرار است برای دو دیدار مقابل المپیاکوس و دورتموند، هانس فیلیک به طور موقت این تیم را هدایت کرده و در ادامه سرمربی دائم انتخاب شود.

گفته می شود که آرسن ونگر یکی از گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ است. ونگر در گفت‌وگویی که با بیلد داشت، درباره ابراز علاقه‌اش برای حضور در بایرن گفت:« طبیعتا پاسخ من مثبت است و دوست دارم که هدایت بایرن مونیخ را برعهده گیرم. من زندگی‌ام را در فوتبال گذرانده‌ام و هر مربی در جایگاه من بازهم دوست دارد که هدایت تیمی را برعهده گیرد.

من از ۳۳ سالگی به دنیای مربیگری روی آورده‌ام و هم‌چنان این شغل را دوست دارم. تا ۶۹ سالگی بی‌وقفه کار کردم و در بالاترین سطح مربیگری کردم.»

 

ونگر دو دهه در آرسنال مربیگری کرد و توانست موفقیت‌های زیادی با این تیم به دست آورد اما بعد از جدایی از توپچی‌ها هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.

دیدگاه‌ها