کد خبر : 1648237 | 15 آبان 1398 ساعت 18:45 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ‌ویسی امیدوار به کلین شیت در جدال خودروسازان

دروازه بان باتجربه پیکان در بازگشت به ترکیب این تیم موفق شده در هفته گذشته دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا از فشار چند وقت اخیر بکاهد.

شیخ‌ویسی امیدوار به کلین شیت در جدال خودروسازان

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی، دروازه بان باتجربه پیکان که از روزهای پایانی فصل گذشته درگیر بدشانسی بزرگی شد و اشتباهاتی داشت که منجر به دریافت گل تیمش شد و در نهایت به نیمکت نشینی‌اش ختم شد، هفته گذشته موفق شد بعد از هفته‌ها دروازه‌اش را برابر گل گهر سیرجان بسته نگه دارد.


پیکان که در این فصل در فاز دفاعی نتوانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد، تاکنون تنها دو هفته کلین شیت داشته (فولاد و گل گهر). در دیدار با فولاد امینی درون دروازه تیم حضور داشت و برابر گل گهر نیز شیخ ویسی بعد از هفته‌ها به ترکیب تیمش بازگشت و موفق به کلین شیت شد. او اکنون امیدوار است در بازی با سایپا که دربی خودروسازان محسوب می‌شود بتواند دروازه‌اش را برای دومین هفته پیاپی بسته نگه دارد و اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند.


او در این راه امیدوار به نمایش موفق خط دفاعی تیمش با حضور محمد ستاری، علی حمودی، مهران موسوی و حجت حق وردی است و باید دید آنها قادر خواهند بود امتیاز حساس و سرنوشت ساز این جدال را با عملکرد مناسب دفاعی و دوری از اشتباهات گذشته به خود اختصاص دهند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها