کد خبر : 1648267 | 15 آبان 1398 ساعت 23:00 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: می خواهم در پرتغال هم باشگاه بخرم

رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل از داشتن مالکیت باشگاه وایادولید ابراز رضایت کرد.

رونالدو: می خواهم در پرتغال هم باشگاه بخرم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو بر خلاف بسیاری از ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال، بعد از خداحافظی از این عرصه تمایلی به مربیگری نشان نداد و مدتی قبل با خرید 51 درصد از سهام باشگاه وایادولید وارد این عرصه شد. حالا رونالدو در اجلاسی در لیسبون از ماجرای خرید باشگاه خود صحبت کرده و مدعی شد هنوز هم علاقمند به خرید یک باشگاه در پرتغال است.

 

1382183

 

رونالدو گفت: به دنبال خرید یک باشگاه بودم. ابتدا در انگلیس جستجو کرده و قیمت ها را بررسی کردم. خرید باشگاه در لیگ برتر گران بود و البته در دسته دوم نیز شرایط همینگونه بوده و قیمت ها بالا بود. البته من در آن مقطع در پرتغال هم به دنبال خرید تیم بودم و هنوز هم جستجوهای من برای خرید باشگاه در این کشور ادامه دارد. 

 

یک روز در روسیه بودم و با کسی که با باشگاه وایادولید ارتباط داشت تماس گرفتم. این همان چیزی بود که به دنبالش بودم؛ باشگاهی با سابقه بزرگ که یک ساعت و چهل دقیقه با مادرید فاصله دارد."

 

رونالدو افزود: "اما عامل دیگر قدمت بود. وایادولید یک باشگاه 90 ساله بوده و سال هاست در لیگ دسته اول حضور دارد. وایادولید تنها تیمی شهری با 300 هزار نفر جمعیت است. این یک فرصت عالی برای من بود و تصمیم گرفتم از آن لذت ببرم. من هرگز فکر نمی کردم که درآخر هفته ها اینقدر اذیت شوم، اما در حال حاضر خوب بوده  و من از داشتن این باشگاه بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها