کد خبر : 1648274 | 15 آبان 1398 ساعت 23:17 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

لوکوموتیو 1 - 2 یوونتوس؛ سه امتیاز زیر باران

یوونتوس در دیداری دشوار برابر لوکوموتیو 1-2 پیروز شد.

لوکوموتیو 1 - 2 یوونتوس؛ سه امتیاز زیر باران

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در خانه نیز به دشواری موفق به شکست لوکوموتیو شده بود و امشب نیز در چنین شرایطی و با گل دقیقه 93 داگلاس کاستا، تعویض طلای مائوریتسیو ساری موفق شد در روسیه نیز به برتری دست یابد و صعود خود به دور بعدی را قطعی کند.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. ضربه ایستگاهی رونالدو با اشتباه فاحش گیلهرمه در آستانه ورود به دروازه بود که آرون رمزی نیز روی خط اثر گذاری کرده و گل اول را به نام خودش ثبت کرد.

 

1449614

 

1449615

 

بعد از دریافت گل، لوکوموتیو سراپا حمله شد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ضربه سر میرانچوک به دیرک دروازه شزنی برخورد کرد و در ریباند خود وی موفق شد دروازه خالی یوونتوس را باز کند.

 

در دقیقه 19 رونالدو از فاصله ای نسبتا دور بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه محکم او راهی به دروازه لوکوموتیو نیافت و به بیرون رفت. دقایقی بعد لوکوموتیو تا آستانه زدن گل دوم نبز پیش رفت، اما ضربه سر میرانچوک از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه یوونتوس نیافت.

 

در دقیقه 34 و روی ارسال میرالیم پیانیچ، یوونتوس باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار نیز ضربه سر رونالدو به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار ایگواین می توانست گلزنی کند، اما ضربه زمینی او توسط گیلهرمه مهار شد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام برسد.

 

اولین فرصت نیمه دوم باز هم برای یوونتوس ایجاد شد، اما این بار گیلهرمه عکس العمل خوبی روی ضربه ایستگاهی رونالدو نشان داد و این خطر رفع شد.

 

در دقیقه 57 یوونتوس تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه محکم رونالدو از پشت محوطه با مهار فوق العاده دروازه بان لوکوموتیو همراه شد.

 

دقایقی بعد پیانیچ از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او آرام بود و در اختیار گیلهرمه قرار گرفت. در دقیقه 69 و روی ضدحمله سریع لوکوموتیو، این تیم صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه خودخواهانه ژائو ماریو از پشت محوطه به بیرون رفت.

 

1449623

 

در اواخر بازی لوکوموتیو فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما روی ریباند ضربه ژائو ماریو را لئوناردو بونوچی به زیبایی از روی خط دروازه بازگردانده و دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما در نهایت در اوقات اضافه یوونتوس به گل رسید. داگلاس کاستا با حرکتی انفرادی و همکاری با گونسالو ایگواین وارد محوطه شده و در نهایت با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند تا یوونتوس در دیداری دشوار، 1-2 لوکوموتیو را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها