کد خبر : 1648291 | 16 آبان 1398 ساعت 01:22 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 6 - 0 گالا؛ بهترین لوس بلانکوس فصل

رئال مادرید با ارائه نمایشی مقتدرانه در نیمه اول موفق شد با شش گل گالاتاسرای را مغلوب کند.

رئال مادرید 6 - 0 گالا؛ بهترین لوس بلانکوس فصل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده بود، در دیدار رفت و برگشت موفق به غلبه بر گالاتاسرای شد تا حالا با هفت امتیاز، از شانس مناسبی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برخوردار باشد.

 

بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد و این تیم در همان دقیقه چهار به گل اول دست یافت. ارسال مارسلو از سمت چپ با ضربه زیبا و دقیق رودریگو از درون محوطه همراه شد و رئال به گل اول دست یافت.

 

1449647

 

اما این سناریو سه دقیقه بعد دوباره تکرار شد. این بار ارسال مارسلو با ضربه سر پدیده جوان همراه شد و این بار نیز رودریگو موفق به گلزنی شد.

 

طوفان رئال مادرید ادامه یافت و در دقیقه 13 این تیم به گل سوم هم دست یافت. با متوقف شدن تونی کروس توسط انزونزی، آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سرخیو راموس با یک ضربه چیپ زننده گل سوم لقب گرفت.

 

1449653

 

1449650

 

دقایقی بعد گالاتاسرای می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه زیبای لمینا با مهار تماشایی تیبو کورتوا همراه شد. در ادامه رئال مادرید که از برتری خود اطمینان داشت، به حفظ جریان بازی پرداخت و گالاتاسرای نیز توان خلق موقعیت روی دروازه حریف را نداشت.

 

اما در اواخر نیمه اول رئال مادرید  دوباره به گل رسید. این بار توپربایی فوق العاده رودریگو و پاس عرضی او با ضربه تمام کننده بنزما همراه شد تا رئال مادرید به گل چهارم رسیده و نیمه نخست با این برتری خیره کننده تمام شود.

 

1449651

 

همانطور که انتظار می رفت، دقایق ابتدایی نیمه دوم آرام شده و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در اواسط نیمه دوم تونی کروس فرصت خوبی برای زدن گل پنجم داشت، اما ضربه تماشایی او توسط موسلرا مهار شد و در ریباند نیز کریم بنزما توفیقی برای گلزنی نداشت.

 

در دقیقه 68 ایسکوی تازه وارد نیز می توانست نام خود را بین گلزنان این بازی ثبت کند، اما دروازه بان گالاتاسرای ضربه سر او را به خوبی مهار کرد.

 

در دقیقه 74 کریم بنزما در گوشه محوطه صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه محکم او راهی به دروازه رقیب نیافت.

 

اما در دقیقه 80 رئال مادرید باز هم موفق به گلزنی شد و گل پنجم هم به ثمر رسید. ارسال عرضی کارواخال از سمت راست در مقابل دروازه خالی مقابل بنزما قرار گرفت و او به راحتی دروازه را باز کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 92 رودریگو در موقعیتی تک به تک و یک ضربه فنی گل ششم را به ثمر رساند و  رئال مادرید موفق شد با شش گل رقیب نگون بخت خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها