کد خبر : 1648331 | 16 آبان 1398 ساعت 11:47 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشان دادیم برای همه مدعیان خطرناک هستیم

گرامی: خاطرات خوبی از بازی در مشهد دارم

مدافع تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد در بازی با شهرخودرو نیز عملکرد خوبی داشته باشند و یک نتیجه خوب کسب کنند.

گرامی: خاطرات خوبی از بازی در مشهد دارم

فریبرز گرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پارس جنوبی در آستانه دیدار با شهرخودروی مشهد عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای دیدار حساس فردا آماده کرده ایم. انشاالله همچون دیدارهای قبلی روز جمعه نیز بازی خوبی انجام می دهیم و می توانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.


وی درباره تقابل خودش با شهرخودرو که سابقه بازی در آن را دارد، تاکید کرد: من خاطرات خوبی از مشهد دارم. روزهای خیلی خوبی را در این شهر سپری کردم و خوشحالم یکبار دیگر کنار امام رضا(ع) قرار دارم. با این حال انگیزه خاصی نیز برای دیدار با تیم سابقم دارم و تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.


مدافع وسط پارس جنوبی با اشاره به بدشانسی های تیمش تاکید کرد: ما در این فصل خیلی بدشانس بودیم. در همه بازی هایمان به گواه کارشناسان عملکرد خوبی داشتیم اما توپ های زیادی از ما به گل تبدیل نشد. ما تا اینجای کار 8 بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آوردیم و از طرفی در بازی هایی که می توانستیم برنده باشیم، امتیاز از دست دادیم. با این وجود متوقف کردن سپاهان به ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط مطلوبی باشیم و انشاالله فردا نیز دست پر میدان مشهد را ترک خواهیم کرد.


گرامی درباره شرایط شهرخودرو تاکید کرد: آنها تیم بسیار خوبی هستند. مهره های زیادی دارند و از کادرفنی خوبی نیز بهره می برند. شهرخودرو یکی از مدعیان قهرمانی است که در خانه اش عملکردی فوق العاده دارد. با این وجود ما نیز حریف دست و پا بسته ای نیستیم و مقابل استقلال و تراکتور و پرسپولیس و سپاهان نشان دادیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در بازی با شهرخودرو هم بتوانیم توانایی هایمان را نشان بدهیم.

دیدگاه‌ها