کد خبر : 1648332 | 16 آبان 1398 ساعت 11:37 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: با بایرن مذاکره نکرده‌ام ولی مذاکره را رد نمی‌کنم

درحالیکه شایعات درباره مربی‌گری آرسن ونگر در بایرن مونیخ به اوج رسیده، ونگر در مصاحبه‌ای جدید از بایرن تمجید کرده و می‌گوید هرگز مذاکره با این باشگاه آلمانی را رد نخواهد کرد.

ونگر: با بایرن مذاکره نکرده‌ام ولی مذاکره را رد نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره منصوب شدن آرسن ونگر به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ، بعد از اخراج نیکو کوواچ از این تیم، این روزها بسیار مطرح است و اخبار ضد و نقیضی در این باره در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود، ونگر بعد از مصاحبه قبلی خود با بیلد، در یک مصاحبه جدید با beIN Sports در این باره صحبت کرده و با گفتن اینکه هنوز با باشگاه بایرن مذاکره‌ای نداشته گفت هرگز مذاکره با این باشگاه را رد نخواهد کرد.

 

1449731

 

ونگر که آلمانی را روان صحبت می‌کند در مصاحبه با شبکه تلویزیونی beIN Sports گفت:" من هرگز مذاکره با بایرن را رد نخواهم کرد چون کسانی که مدیریت باشگاه را به عهده دارند از سی سال پیش می‌شناسم و مدتها پیش تا یک قدمی مربی‌گری در بایرن پیش رفته بودم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم".

 

وقتی مصاحبه‌کننده ونگر را بیشتر تحت فشار گذاشت و از او پرسید که آیا مایل به کار در بایرن مونیخ هست یا نه، مربی کهنه‌کار فرانسوی در پاسخ گفت:" من تا این لحظه با آنها صحبتی نکرده‌ام ولی نمی‌دانم که آیا در آینده صحبت خواهم کرد یا نه. هنوز تصمیم نگرفته‌ام که می‌خواهم به مربی‌گری برگردم یا نه. من در حال حاضر از کاری که می‌کنم رضایت کامل دارم ولی دلم برای زمین فوتبال هم تنگ شده. در حال حاضر گرفتن این تصمیم برایم کار دشواری است".

 

ونگر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه برنامه زمان‌بندی او برای تصمیم‌گیری در این باره به چه شکلی است گفت:" من در این باره ظرف روزهای آینده یا هفته‌های آینده تصمیم خواهم گرفت".

 

دیدگاه‌ها