کد خبر : 1648334 | 16 آبان 1398 ساعت 11:47 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی سون به خاطر مصدومیت شدید گومس

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام سرانجام درباره نقش خود در مصدومیت شدید آندره گومس بازیکن اورتون صحبت کرد و گفت از این بابت واقعا متاسف است و روزهای سختی را پشت سر گذاشته.

عذرخواهی سون به خاطر مصدومیت شدید گومس

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام دیشب در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش تاتنهام دو گل به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی 4-0 تاتنهامی‌ها مقابل ستاره سرخ بلگراد بازی کرد. سون در پایان بازی اما به انتظارها در مورد اظهارنظرش درباره مصدومیت شدید آندره گومس بازیکن اورتون با تکل او پایان داد و گفت بابت حادثه‌ای که به مصدومیت گومس انجامیده واقعا متاسف است و در روزهای اخیر لحظات سختی را پشت سر گذاشته است.

 

1449736

 

سون روز یکشنبه در بازی تاتنهام و اورتون در لیگ برتر تکل خشنی روی پای گومس رفت و باعث مصدومیت بسیار شدید او شد. سون که از دیدن شرایط گومس وحشت زده شده بود درون زمین حتی به  گریه افتاده بود. گومس بعد از آن حادثه زیر تیغ جراحی رفته و روز سه‌شنبه از بیمارستان مرخص شده است.

 

سون که دیشب در جریان پیروزی 4-0 تاتنهام مقابل ستاره سرخ دو گل به ثمر رساند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" دلم نمی‌خواست امروز بعد از گلزنی شادی کنم چون می‌خواستم احترامم را به وضعیتی که در آن بازی پیش آمده بود نشان دهم. من هنوز به خاطر اتفاقی که افتاده خیلی خیلی متاسفم".

 

1449734

 

ستاره کره‌ای تاتنهام در ادامه گفت:" من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم ولی در همین مدت فهمیدم چقدر خوشبختم. چرا که همه کسانی که دور و برم بودند، هواداران، باشگاه، کادر فنی، بازیکنان، هم‌تیمی‌ها و خلاصه همه و همه به من کمک زیادی کردند. امیدوارم آندره گومس هر چه سریعتر خوب شود ولی بهترین جواب مثل همیشه سخت‌کوشی و تلاش با انرژی مثبت است".

 

دیدگاه‌ها