کد خبر : 1648352 | 16 آبان 1398 ساعت 13:13 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

از نیمکت فولاد تا نیمکت تیم ملی جوانان (عکس)

سیروس پورموسوی بعد از خداحافظی با فولاد در فصل گذشته لیگ برتر اینبار حضور روی نیمکت تیم ملی جوانان را تجربه کرد.

از نیمکت فولاد تا نیمکت تیم ملی جوانان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی با قرقیزستان اولین بازی رسمی او بعد از جدایی از تیم فولاد در فصل گذشته لیگ برتر بود. این مربی جوان که به همراه عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را به همراه تیم استقلال خوزستان تجربه کرد بر خلاف این مربی علاقه ای به بازی با سیستم 2-4-4 و دفاع – ضد حمله را ندارد. او در بازی دیروز تیمش را 2-4-4 لوزی ارنج کرد و دستاورد بازی تهاجمی تیم ملی جوانان در برابر قرقیزستان 3 گل و البته موقعیت های متعدد گل زنی بود.

 

اما نیمکت تیم ملی جوانان برای سیروس پورموسوی تجربه جدیدی نبود به این خاطر که او در شروع دوران مربیگری اش روی نیمکت تیم جوانان فولاد نشسته بود و این تیم را قهرمان لیگ برتر کشور کرده بود. شاید به دلیل کسب همین تجربیات بود که دیروز در نیمه دوم بازی با قرقیزستان دست به تعویض های خوبی زد و این تعویض ها موجب تغییر روند بازی و گلزنی تیم ملی شد. یکی از بازیکنان تعویضی (علیرضا منظمی) بعد از ورود به میدان دروازه حریف را باز کرد.

 

1449779

 

البته که سیروس پورموسوی برای رسیدن به انتهای راه کار سختی را پیش رو دارد. او و تیمش در صورت قهرمانی باید سال آینده در جام ملت های آسیا برای صعود به جام جهانی با 15 تیم دیگر رقابت کنند و در نهایت هم چهار تیم به این افتخار بزرگ دست پیدا خواهند کرد. البته که می توان به این موفقیت امیدوار بود چرا که در فوتبال تهاجمی موفقیت های بزرگی نهفته است.

 

تیمی که سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان ساخته در اولین بازی اش نشان داد توانمندی مواجه با تیم هایی که دفاعی بازی می کنند را دارد و این خود هنر است. بی شک چنین تیمی در مصاف با تیمی که تهاجمی فوتبال می کند راحت تر بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها