کد خبر : 1648354 | 16 آبان 1398 ساعت 17:09 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی نارنجی پوشان برای ادامه روزهای خوب؛

پیکان 1- سایپا 0؛ فرصت‌طلبی استاد با سر

شاگردان فرکی با گلزنی امامعلی دربی خودروسازان را به سود خود تمام کردند.

پیکان 1- سایپا 0؛ فرصت‌طلبی استاد با سر

به گزارش "ورزش سه"، پیکان بعد از آنکه به سختی و در دیداری نزدیک بازی مقابل پرسپولیس را واگذار کرد، ذوب‌آهن را شکست داد و در مسابقه اخیرش نیز به تساوی برابر گل‌گهر رسید ولی آنها امروز که میزبان سایپا بودند، برای کسب یک پیروزی دیگر تلاش می‌کردند و بعد از حملات پُرتعدادی که در نیمه اول داشتند، با گل دقیقه 36 فراز امامعلی توانستند پیش بیفتند و با حفظ آن، به برتری مقابل نارنجی پوشانی که طی دو بازی گذشته به تساوی برابر سپاهان و شهرخودرو رسیده بودند، دست پیدا کنند تا در رده نهم جدول قرار بگیرند.


هفته دهم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/08/16 ؛ ساعت 15:30
استادیوم: شهدای شهرقدس/ تماشاگر: 150 نفر
داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: بهزاد پناهی و علی رعیت؛ داور چهارم: محسن سلطانی؛ کمک داوران پشت دروازه: مرتضی منصوریان و احمد محمدی/ ناظر داوری: حاتم بک‌پور.

 


پیکان تهران


وحید شیخ‌ویسی
حجت حق‌وردی
سید مهران موسوی
علی حمودی
سید محمد ستاری
حسین پورامینی(88- آرش قادری)
امیرحسین کریمی
سعید واسعی(81- جابر انصاری)
جلال‌الدین علی‌محمدی(76- اسماعیل شریفات)
فراز امامعلی
شهریار مغانلو
سرمربی: حسین فرکی

 

1449848

 


سایپا تهران


حامد فلاح‌زاده
طاها شریعتی
آرمین سهرابیان
مهیار جباری(76- سعید محمدفرد)
سید ابوالفضل جلالی
روزبه شاه‌علی‌دوست(87- سید محمد مهری)
عارف حاجی‌عیدی
امیرحسین حسین‌زاده
معین عباسیان(65- حسین کامیاب)
محمدرضا سلیمانی
آرمان رمضانی
سرمربی: ابراهیم صادقی

 

1449849

 

اخطار


حسین پورامینی(45) از پیکان

امیرحسین حسین‌زاده(66) از سایپا

سعید محمدفرد(1+90) از سایپا

 

 

شرح گل


پیکان 1 - سایپا صفر (دقیقه 36: فراز امامعلی): ارسال جلال‌الدین علی‌محمدی از روی کرنر سمت چپ زمین با ضربه سر فراز امامعلی تبدیل به گل اول پیکان شد.

 

 


لحظات حساس


دقیقه 6: پاس رو به جلوی علی محمدی به امامعلی رسید که او نیز قصد داشت با پاس رو به عقب موقعیت خطرناکی ایجاد کند که توپ توسط مدافعان سایپا دفع شد؛ در این صحنه بازیکنان پیکان اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند که به نظر نمی‌رسید چنین اتفاقی افتاده باشد.

دقیقه 13: ارسال علی‌محمدی از جناح راست زمین با دفع مدافعان سایپا همراه شد که توپ پشت محوطه جریمه به پورامینی رسید ولی شوت او با بی‌دقتی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 15: پاس در عمق شاه‌علی‌دوست به حسین‌زاده رسید که شوت مهاجم جوان سایپا را شیخ‌ویسی تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 24: شوت پشت محوطه امیرحسین کریمی را حامد فلاح‌زاده به راحتی جمع کرد.

دقیقه 29: ارسال امامعلی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم برای مغانلو فرستاده شد که فلاح‌زاده بالاتر از مهاجم بلندقامت پیکان با واکنشی خوب توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی امامعلی روی سر کریمی فرود آمد که ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 37: آرمان رمضانی حرکت پا به توپی انجام داد و موقعیت مناسبی برای حسین‌زاده فراهم آورد ولی تعلل او موجب شد تا مدافعان پیکان از او توپ‌گیری کنند و فرصت گلزنی سایپا از دست برود.

 

1449851

 

دقیقه 50: ضربه ایستگاهی علی‌محمدی از سمت راست خط دفاعی سایپا به شکل خطرناکی عبور کرد ولی با واکنش خوب حامد فلاح‌زاده همراه شد.

دقیقه 50: مدافع پیکان در محوطه جریمه خودی برخورد مشکوک به پنالتی با آرمان رمضانی، مهاجم سایپا داشت که اکبریان، داور بازی خطایی اعلام نکرد.

دقیقه 51: پیکان ضد حمله خطرناکی توسط امامعلی به وجود آورد که پاس او به شهریار مغانلو را این مهاجم نتوانست به خوبی مهار کند تا فلاح‌زاده با خروج به موقع از دروازه توپ را دراختیار بگیرد.

دقیقه 59: توپ بعد از یک رفت و برگشت به علی‌محمدی رسید که شوت زمینی او را فلاح‌زاده مهار کرد.

دقیقه 74: فرار حسین کامیاب به سمت محوطه جریمه پیکان و سانتر کم‌دقت او را شیخ‌ویسی در اختیار گرفت.

دقیقه 89: ضربه والی آرمان رمضانی بعد از برخورد به مدافعان پیکان دفع و از منطقه خطر دور شد.

 

1449854

 

 


در حاشیه


* ترکیب سایپا در دیدار امروز مقابل پیکان هیچ تغییری نسبت به هفته قبل نداشته است.
* حسین فرکی به دلیل پایان محرومیت حق‌وردی او را جانشین میلاد شیخ‌سلیمانی در خط دفاعی پیکان کرده تا این تیم تنها یک تغییر در مقایسه با بازی هفته گذشته‌اش برابر گل‌گهر داشته باشد.

* وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران تماشاگر ویژه این مسابقه است که در جایگاه ویژه در کنار محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان حضور دارد.
* در ابتدای مسابقه شاه‌علی‌دوست، فلاح‌زاده، رمضانی و سهرابیان، چهار بازیکن  سایپا به سمت فرکی رفتند و از او رخصت گرفتند؛ علی‌محمدی و حق‌وردی نیز نفرات پیکان بودند که با کسب اجازه از صادقی، سرمربی سایپا وارد زمین شدند.
* حدود 20 بازیکن آکادمی سایپا برای حمایت از این تیم در ورزشگاه شهرقدس حضور دارند.

* خواکین، مربی پرسپولیس در دقیقه 10 وارد ورزشگاه شهدای شهرقدس شد.

 

 

بهترین بازیکن


فراز امامعلی همانند دیدارهای اخیرشان جزو موثرترین بازیکنان پیکان بود و در دیدار مقابل سایپا پس از موقعیت‌های خوبی که به وجود آورد و دروازه سایپا را تهدید کرد، موفق به زدن گل 3 امتیازی تیمش شد؛ او قبل از به ثمر رساندن گل سه بار و در نیمه دوم یک بار با ارسال‌ها و شوت خود شانس گلزنی برای پیکان را به وجود آورد که واکنش‌های فلاح‌زاده اجازه تاثیرگذاری بیشتر به امامعلی را نداد.

 

 

اتفاق ویژه


جدا از بحث دربی خودروسازان که همواره جذابیت خاصی داشته، امروز تقابل استاد و شاگرد(حسین فرکی و ابراهیم صادقی) ویژه‌تر از بازی پیکان و سایپا بود که در نهایت مردان فرکی با فرصت‌طلبی و استفاده از موقعیتی که روی یک کرنر به وجود آوردند، صاحب سه امتیاز شدند.

 

1449852

دیدگاه‌ها