کد خبر : 1648378 | 16 آبان 1398 ساعت 15:23 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری گلر اسلاویا از مسی؛ حتی سلام هم نکرد

اگر بارسا دو روز پیش در نوکمپ برابر اسلاویاپراگ با تساوی بدون گل متوقف شد، بخش مهمی از آن را باید متوجه درخشش دروازه بان اسلاویا دانست.

دلخوری گلر اسلاویا از مسی؛ حتی سلام هم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به یک پیروزی نیاز داشت تا تقریبا صعود خود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کند اما پشت سد اندری کولار ماند. گلر اسلاویا پراگ حداقل 5 موقعیت مسلم گلزنی را از بارسا گرفت و نقش اصلی را در به تساوی کشیده شدن بازی داشت.

 

 

1449815

 

 

کولار بدون شک بهترین بازیکن زمین بود. او اما در پایان بازی از شیوه رفتاری ستاره های بارسا دلخور بود. کولار در این رابطه به خبرنگاران گفت:« تراشتگن در تونل ورزشگاه منتظر بود و من را که دید، خیلی گرم احوالپرسی کرد و به من به صورت ویژه ای تبریک گفت. تراشتگن گفت که مدت ها چنین درخششی از یک دروازه بان ندیده بود و اینکه از بازی با پای من هم بسیار خوشش آمده است.

تعریف و تمجید او برای من حکم یک پاداش را داشت. اینکه دروازه بانی به بزرگی تراشتگن از شما تعریف کند، حس فوق العاده ای دارد. دیگر بازیکنان بارسا از جمله مسی بدون توجه به ما رد شدند و به رختکن رفتند. حتی یک سلام و خوش و بش ساده هم نکردند؛ در حالی که خیلی از ما منتظرشان بودیم تا پیراهن های مان را با یکدیگر تعویض کنیم. انتظار رفتاری متفاوت از مسی و ستاره های بارسا داشتیم.»

 

 

1449407

دیدگاه‌ها