کد خبر : 1648398 | 16 آبان 1398 ساعت 16:40 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

ال چیرینگیتو: اوبامیانگ هدف زمستانی بارسلونا

پیر امریک اوبامیانگ جدی ترین گزینه بارسلونا برای جانشینی لوئیس سوارز محسوب می شود.

ال چیرینگیتو: اوبامیانگ هدف زمستانی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از تابستان امسال قصد جذب یک مهاجم را دارد و هرچند در نقل و انتقالات تابستانی از رسیدن به هدف خود ناکام ماند ولی در زمستان قصد دارد یک مهاجم درجه یک جهانی را به خدمت بگیرد.

بازی های پر نوسان عثمان دمبله، عدم تطبیق پذیری مورد انتظار گریزمان و نیز مصدومیت های متوالی لوئیس سوارز باعث شده تا سران بارسا لزوم جذب یک مهاجم شماره 9 جدید را حس کنند و برای این مهم روی پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال نظر مثبت دارند.

 

 

1448632

 

 

طبق ادعای خوانفه سانز در برنامه شب گذشته ال چیرینگیتو، بارسا قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهادی رسمی برای اوبامیانگ به آرسنال ارائه دهد. این بازیکن تا ژوئن 2021 با توپچی ها قرارداد دارد ولی در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، می تواند تابستان آتی از آرسنال جدا شود.

بارسلونا می تواند تا تابستان صبر کند ولی افت محسوس این تیم در هفته های اخیر و ضعف گلزنی باعث شده تا پروسه خرید یک مهاجم زودتر به جریان بیفتد.

آرسنال یک سال و نیم پیش رقمی نزدیک به 60 میلیون یورو برای جذب اوبامیانگ هزینه کرد و بارسا نیز می داند که برای خرید این مهاجم باید رقمی مشابه را در نظر بگیرد. اوبامیانگ در دو سه سال گذشته همواره از علاقه اش برای پیوستن به رئال صحبت کرده است اما وقتی از سوی رئالی ها قدمی به جلو برداشته نشد، به آرسنال پیوست. او حالا ممکن است با چرخشی 180 درجه ای به دشمن شماره یک رئال یعنی بارسلونا بپیوندد.

 

 

1439177

دیدگاه‌ها