کد خبر : 1648407 | 16 آبان 1398 ساعت 17:44 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

کپا: خیلی خوش‌شانسم که لمپارد مربی من است

کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی، تمجید ویژه از فرانک لمپارد انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی طی هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. آنها در رقابت های لیگ برتر در ۸ دیدار از ۹ بازی اخیر خود به پیروزی دست یافته اند و همین موضوع باعث شده که این تیم به عنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه اروپایی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر مطرح شود. در حال حاضر شاگردان فرانک لمپارد از تیم پنجم جدول یعنی آرسنال ۵ امتیاز بیشتر دارند؛ موضوعی که باعث ایجاد یک حاشیه امن برای آبی های لندن شده است. چلسی همچنین سه شنبه شب توانست یک بازگشت رویایی مقابل آژاکس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد و شکست ۴-۱ را با تساوی ۴-۴ تعویض کرد.

 

کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی، که در این فصل عملکرد خوبی درون دروازه آبی‌های لندن داشته، تمجید ویژه‌ای از فرانک لمپارد انجام داده است. او گفت: " لمپارد اسطوره باشگاه چلسی به حساب می‌آید. او حالا به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت می‌کند. او همه چیز را درباره فوتبال می داند و تجربیات فوق‌العاده‌ای دارد. لمپارد همچنین در دوران بازیگری موفق شده تمام عناوین را با چلسی به دست آورد. با این همه من خیلی خوش شانس هستم که لمپارد سرمربی من است.

 

1449841

 

کپا در ادامه گفت: "ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم اما با این وجود هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت داریم. ما هنوز در ابتدای فصل هستیم اما با این وجود کاملاً از هر بازی لذت می بریم و این امری بسیار مهم است. این یک حقیقت واضح است که لیورپول و منچسترسیتی نسبت به سایر تیم ها برتری ویژه‌ای دارند اما این موضوع باعث نمی شود که تیم ما دست از جنگیدن بردارد."

 

1449840

دیدگاه‌ها