کد خبر : 1648412 | 16 آبان 1398 ساعت 18:00 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای پول حل شود او هم می ماند

شیعی: نمی‌دانم ویلموتس کی به تهران می‌آید

پیکان امروز توانست دربی حساس خودروسازان را با پیروزی پشت سر گذاشته و با دوازده امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد.

شیعی: نمی‌دانم ویلموتس کی به تهران می‌آید

به گزارش" ورزش سه" محمود شیعی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت:" خب این دربی خودروسازان بود و حساسیت های خارج از زمین هم داشت. خوشبختانه امروز بچه ها بازی خوبی داشتند و خداراشکر توانستیم با گلی که زدیم بازی را ببریم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تیم به رده های بالای جدول برسد."


او که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است در ادامه درباره ماجرای حضور یا عدم حضور مارک ویلموتس به ایران گفت:" درباره آقای ویلموتس باید با آقای تاج صحبت کنید. من می دانم کار مربوط به مطالبات او در داخل انجام شده و به زودی در دو سه روز آینده کارهای نهایی اش برای رسیدن به دست ویلموتس انجام می شود."


او افزود:" فدراسیون دنبال راهکار است اما باید دید حل شدن این موضوع چقدر در اختیار فدراسیون است. بحث برجام و تحریم این شرایط را ایجاد کرده و فدراسیون واقعا خسته شده است. فدراسیون خیلی زحمت کشید تا بتواند پول ویلموتس را تهیه کند."


او درباره اینکه ویلموتس برای بازی با عراق به ایران می آید گفت:" اگر مساله حل شود آقای ویلموتس هست اما نمی دانم ایشان کی به ایران می آید." او با ابراز بی اطلاعی نسبت به حضور اینفانتینو در ایران به ماجرای ویلموتس پرداخته و گفت:"پروسه پرداخت حقوق آقای ویلموتس برای فدراسیون پروسه خیلی دشواری شد."


شیعی در پاسخ به خبرنگاری که درباره عواقب شکست ایران برابر عراق پرسید گفت:" چرا منفی صحبت می کنید. ایران حتما این بازی را می برد."

دیدگاه‌ها