کد خبر : 1648436 | 16 آبان 1398 ساعت 19:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوران محروم قضاوت می‌کنند؛قضاوت نمی‌کنند

دسترسی به خانم نایب‌رئیس امکان‌پذیر نیست

هیچ مسئولی درباره محرومیت نانوشته داوران زن فوتبال ایران اظهارنظر نمی‌کند و به‌این‌ترتیب مشخص نیست آنها در بازی هفته پیش رو نیز به میدان خواهند رفت یا خیر!

دسترسی به خانم نایب‌رئیس امکان‌پذیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش اعتراض 30 داور به‌حق و حقوق نگرفته‌شان باعث شد تا همه آنها با محرومیتی نانوشته روبرو شوند. داورانی که در میان آنها نام تعداد زیادی از اصلی‌ترین مهره‌های قضاوت کننده در فوتبال بانوان ایران نیز دیده می‌شود و به‌این‌ترتیب هفته چهارم لیگ برتر بانوان با حضور تعداد زیادی از داوران و کمک‌داوران جوان و کم نام و نشان برگزار شد.

 

پس‌ازاین اتفاق عنوان شد که طلب مربوط به داوران زن تسویه‌حساب شده و به موضوع شکایت آنها رسیدگی شد اما در این میان گویا محرومیتی نانوشته برای آنها در نظر گرفته‌شده بود. هرچند در مصاحبه‌های قبلی نایب فدراسیون فوتبال این موضوع (محرومیت) تکذیب شده بود اما دلیلی هم برای عدم حضور آنها در بازی‌های هفته چهارم اعلام نشد.

 

پس‌ازاین اتفاق عنوان شد تعدادی از این داوران با نوشتن نامه‌ای و اعلام پشیمانی از حرکت خود می‌توانند مورد عفو قرار بگیرند و اکنون، یک روز پیش از آغاز بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر بانوان، با توجه به عدم اعلام لیست داوران قضاوت کننده، حرف‌وحدیث مبنی بر حضور داورانی که عذرخواهی کرده‌اند و ادامه محرومیت داورانی که هنوز اقدام به اعلام پشیمانی نکرده‌اند به گوش می‌رسد.

 

هر آنچه که هست در این مواقع وقتی مدیران میانی از دادن جوابی سرراست معذور هستند طبیعتاً باید به سراغ موثق‌ترین و البته اصلی‌ترین نفرات رفت تا پس از گفتگو با آنها از انتشار حرف‌وحدیث‌های به گوش رسیده جلوگیری کرد.

 

1449873

 

در این میان تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم ارتباطی با سرکار خانم لیلا صوفی زاده، نایب‌رئیس محترم فدراسیون فوتبال در امور بانوان داشته باشیم که این اتفاق پس از تماس‌های فراوان، شدنی نبود و البته درباره هدایت ممبینی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز همین موضوع صدق می‌کند چراکه دسترسی به وی برای پرسیدن سوالی کاربردی نشدنی است.

 

هر آنچه که هست تا فردا باید صبر کنیم و ببینیم چه تعداد از داورانی که پیش‌ازاین به دلیل اعتراض به عدم تسویه‌حساب مالی با آنها از قضاوت محروم شده بودند به میدان خواهند رفت تا بتوان به نتیجه درستی از اتفاق‌های مربوط به هفته‌های اخیر دست‌یافت.

دیدگاه‌ها