کد خبر : 1648440 | 16 آبان 1398 ساعت 19:51 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

آریاکیا: می خواهیم با دست پر مشهد را ترک کنیم

پارس می‌توانست همه مدعیان را شکست بدهد

وینگر سرعتی پارس جنوبی از اعتماد فراز کمالوند بابت بازی دادنش در لیگ برتر تشکر کرد.

پوریا آریاکیا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با شهرخودرو مشهد عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و از نظر فنی در وضعیت مطلوبی بسر می بریم. به دنبال آن هستیم تا یک بازی خوب دیگر انجام دهیم و موفقیت را به دست آوریم.


او درباره اینکه امسال به عنوان یکی از چهره های جوان پارس جنوبی شناخته شده، تاکید کرد: اول باید از اعتماد آقای کمالوند تشکر کنم. ایشان واقعا به بازیکنان جوان اهمیت می دهد و من نیز خوشحالم که شاگرد او هستم. در زمین همه تلاشم را انجام می دهم تا پاسخ محبت آقافراز را بدهم و امیدوارم مهره موثری برای تیمم بوده باشم. شک نکنید با همین انگیزه به کارم ادامه می‌دهم تا بتوانم هواداران و کادرفنی را راضی کنم.


وینگر پارس جنوبی درباره تیم شهرخودروی مشهد گفت: شهرخودرو یکی از مدعیان قهرمانی است و وضعیت خیلی خوبی دارد. این تیم از کادرفنی و بازیکنان خوبی سود می برد و بی تردید کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. با این حال ما در همه بازی هایمان نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و می توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. در بازی با همه مدعیان قهرمانی لیگ برتر واقعا عالی بودیم و اگر بدشانسی نمی آوردیم پیروز هم  می شدیم. انشاالله فردا هم با انجام یک بازی خوب می توانیم با دست پر مشهد را ترک کنیم.

 

1449877


آریاکیا درباره آینده تیمش افزود: همانطور که می دانید هدفگذاری تیم ما امسال با توجه به بضاعتی که داریم بقا در لیگ برتر است اما تلاش خواهیم کرد تا نتایج بهتری بگیریم. ما ثابت کردیم پتانسیل قرار گرفتن در رده خوبی در جدول را داریم و برای این منظور هر کاری انجام می دهیم.


وی درباره مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: به هر حال مشکلات وجود دارد. مسئولان باشگاه پیگیر هستند تا مشکلات مرتفع شود و بتوانیم با شرایط خوبی لیگ را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها