کد خبر : 1648454 | 16 آبان 1398 ساعت 20:45 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر گزینه هدایت بایرن مونیخ نیست

یک منبع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، جزو گزینه های جانشینی نیکو کوواچ در بایرن نیست.

ونگر گزینه هدایت بایرن مونیخ نیست

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بایرن در هفته های اخیر که به شکست 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت منتهی شد، در نهایت جدایی نیکو کوواچ از بایرن را به همراه داشت و در حال حاضر هانس دیتر فلیک به عنوان مربی موقت روی نیمکت باواریایی ها می نشیند.

اما مدیران این باشگاه به دنبال یک سرمربی جدید هستند و از ونگر به عنوان یکی از گزینه ها نام برده می شد. اما یک منبع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ، در گفتگو با بیلد اعلام کرد که علی رغم تماس هایی که بین دو طرف صورت گرفت، این مربی باتجربه جزو گزینه های باشگاه باواریایی نیست.

 

1441281

 

او گفت:" آرسن ونگر چهارشنبه شب با کارل هاینس رومینیگه تماس گرفت و برای برعهده گرفتن هدایت بایرن ابراز تمایل کرد. بایرن کار ونگر به عنوان سرمربی آرسنال را بسیار تحسین می کند اما او جزو گزینه های بایرن مونیخ نیست."

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس که زمانی به عنوان مربی تیم دوم بایرن فعالیت می کرد و مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس، دیگر گزینه هایی هستند که به عنوان گزینه هدایت بایرن از آنها نام برده می شود.

دیدگاه‌ها