کد خبر : 1648505 | 17 آبان 1398 ساعت 11:25 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیدیه دشان:

گریزمان برای موفقیت در بارسا زمان لازم دارد

با وجود انتقادها از عملکرد بی‌فروغ آنتوان گریزمان در بارسلونا، سرمربی تیم ملی فرانسه از او دفاع کرده و می‌گوید گریزمان برای جا افتادن در ترکیب بارسلونا به زمان نیاز دارد.

گریزمان برای موفقیت در بارسا زمان لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه این روزها آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی بارسلونا با انتقادات زیادی درباره عملکرد بی‌فروغ او با پیراهن بارسا روبرو شده ولی دیدیه دشان، مربی او در تیم ملی فرانسه از این مهاجم فرانسوی دفاع کرده و می‌گوید گریزمان در بارسا موفق خواهد شد و تنها به دلیل انتظارات بالایی که از او وجود دارد برای جا افتادن در این تیم به زمان نیاز دارد.

 

1449969

 

گریزمان در تابستان امسال در انتقالی پر سر و صدا اتلتیکو مادرید را ترک کرد و به بارسا پیوست اما او تا اینجا نتوانسته در نوکمپ هواداران را از خود راضی کند. گریزمان 28ساله که بر خلاف تیم ملی فرانسه و اتلتیکو، نه در مرکز خط حمله بارسا بلکه در جناحین به کار گرفته می‌شود تا کنون در ده بازی خود در لالیگا برای بارسا موفق به زدن چهار گل شده است.

 

دشان اما بعد از انتخاب دوباره گریزمان برای حضور در تیم ملی فرانسه در یک کنفرانس خبری درباره او گفت:" موفقیت در بارسلونا حتی برای بازیکنان بزرگ هم یک شبه اتفاق نمی‌افتد. موفقیت آنها به این بستگی دارد که چطور بازی می‌کنند و چطور با هم کار می‌کنند. من از بابت گریزمان به هیچ وجه نگران نیستم. او در پستی به کار گرفته می‌شود که با پستش در تیم ملی فرانسه فرق دارد هر چند گریزمان مدتها پیش در جناحین هم بازی کرده".

 

1449968

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه گفت:" گریزمان باید در بارسا جا بیفتد و این درباره هر بازیکنی صادق است. بارسا باشگاه بزرگی است و تصمیم گریزمان، تصمیم ساده‌ای نبوده".

 

دیدگاه‌ها