کد خبر : 1648507 | 17 آبان 1398 ساعت 11:50 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز قصد پیوستن به لیگ MLS آمریکا را دارد

دوست صمیمی لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا می‌گوید سوارز قصد پیوستن به لیگ MLS آمریکا را داشته و مایل است فوتبالش را در این کشور به پایان برساند.

سوارز قصد پیوستن به لیگ MLS آمریکا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، نیکو لودیرو، مهاجم باشگاه سیاتل ساوندرز آمریکا که از دوستان صمیمی لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا است می‌گوید سوارز قصد دارد به لیگ MLS آمریکا منتقل شده و در این لیگ بازنشسته شود هر چند هنوز مشخص نیست او چه زمانی این تصمیم را خواهد گرفت.

 

1449975

 

لودریو و سوارز در تیم ملی اروگوئه با هم همبازی بوده‌اند و از همان زمان دوستان صمیمی هستند. لودیرو که روز یکشنبه در فینال جام MLS به همراه تیمش سیاتل ساوندرز به مصاف تورنتو اف سی می‌رود با  صحبتهایی که درباره انتقال سوارز به این لیگ کرد خبرساز شده است.

 

1449974

 

این ستاره اروگوئه‌ای شاغل در لیگ آمریکا در صحبتهای خود درباره سوارز گفت:" من معتقدم که لیگ MLS باید بارسلونا را متقاعد کند چون لوئیس سوارز می‌خواهد به لیگ MLS بیاید. او همیشه از من سوالهایی درباره لیگ آمریکا می‌پرسد. رویای او این بود که در بارسلونا بازی کند و حالا به رویایش رسیده، در بالاترین  سطح بازی می‌کند و در بارسا راحت است و آرامش دارد".

 

لودیرو در ادامه گفت:" سوارز دیر یا زود به لیگ MLS می‌آید. امیدوارم این اتفاق بیفتد. او این لیگ را دوست دارد. او همیشه از من سوالهایی درباره این لیگ می‌پرسد. امیدوارم لوئیس حتی بتواند برای سیاتل ساوندرز بازی کند. من معتقدم که سوارز بارسا را ترک خواهد کرد. این چیزی است که دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد".

 

دیدگاه‌ها