کد خبر : 1648522 | 17 آبان 1398 ساعت 13:18 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوان ماتا:

مارسیال حق داشت به من پاس ندهد و خودش گل بزند

خوان ماتا می‌گوید آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی یونایتد در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل پارتیزان حق داشته به درخواستهای او برای پاس داده توجه نکرده و خودش گل دوم یونایتد را به ثمر برساند.

مارسیال حق داشت به من پاس ندهد و خودش گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد دیشب در خانه خود، ورزشگاه اولدترافورد با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش پارتیزان بلگراد را با نتیجه 3-0 شکست دهد گل دوم شیاطین سرخ که در دقیقه 33 توسط آنتونی مارسیال به ثمر رسید در رسانه‌های انگلیسی جنجال‌برانگیز شد چرا که قبل از این گل خوان ماتا، ستاره اسپانیایی یونایتد از مارسیال می‌خواست توپ را به او که معتقد بود در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار دارد پاس بدهد ولی مارسیال از پاس دادن خودداری کرد و خودش به زیبایی گل دوم را وارد دروازه پارتیزان کرد.

 

1450000

 

1449999

 

ولی خوان ماتا بعد از بازی در پاسخ به خبرنگاران از هم‌تیمی‌اش دفاع کرد و گفت تصمیم مارسیال برای پاس ندادن به او در آن لحظه تصمیم درستی بوده.

 

ماتا در گفتگو با تلویزیون منچستریونایتد در این باره گفت:" من از وقتی توپ در آن حمله دست ما افتاد می‌خواستم به من پاس بدهند. ولی شکی نیست که او تصمیم درستی گرفت که خودش جلو برود و گل بزند".

 

1449997

 

ستاره اسپانیایی منچستریونایتد در ادامه گفت:" مارسیال بازیکن بزرگی است و گل فوق‌العاده‌ای زد. من از بازی کردن در کنار او خیلی لذت می‌برم. او توپ را پاس می‌دهد و خودش داخل فضا می‌رود. او یک بازیکن درجه‌یک است و اگر در اوج باشد برای ما مهره خیلی خیلی مهمی خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها