کد خبر : 1648543 | 17 آبان 1398 ساعت 14:45 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

صلاح: پیروزی بر سیتی هیچ معنایی ندارد

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول معتقد است که حتی برتری بر سیتی در بازی روز یکشنبه به منزله تمام شدن کار قهرمانی نخواهد بود.

صلاح: پیروزی بر سیتی هیچ معنایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره اول لیورپول محسوب می شود. بازیکنی که در 120 بازی توانسته 79 گل برای قرمزها به ثمر برساند. با این وجود همواره انتقاداتی از او وجود دارد. کافی است صلاح در بیش از دو بازی گلزنی نکند تا انتقادات از او در رسانه ها شروع شوند.

چندی پیش پاس ندادن های صلاح به سادیو مانه باعث خشم ستاره سنگالی شد و عصبانیت سانه برای مدتی به سوژه رسانه ها بدل شده بود.

 

 

1448283

 

 

محمد صلاح در واکنش به انتقاداتی که از او وجود دارد گفت:« راستش را بخواهید، برایم اصلا مهم نیست که دیگران چه انتظاری از من دارند. تا زمانی که لیورپول برنده شود و من هم گل بزنم، همه چیز خوب است. مهم نیست مردم در مورد من چه فکر می کنند؛ در غیر این صورت فشار روی شما افزایش می یابد و باعث می شود نتوانید بازی های خوبی به نمایش بگذارید. در مقابل اینگونه انتقادات، من ناشنوایی بیش نیستم. من کاری که دوست دارم را انجام می دهم و از آن خوشحالم.»

 

لیورپول با شش امتیاز بیشتر از سیتی در صدر لیگ برتر قرار دارد و یکشنبه در آنفیلد نیز میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود. برخی معتقدند که پیروزی لیورپول به منزله فرار زودهنگام این تیم به سمت قهرمانی خواهد بود؛ ولی صلاح چنین اعتقادی ندارد.

او در این رابطه گفت:« سال گذشته در ماه دسامبر نیز همین را می گفتند. شش یا هفت امتیاز بیشتر داشتیم و خیلی ها می گفتند ما قهرمان خواهیم شد اما هیچ چیز تمام نشده بود. کافی است در یک مقطع خوب بازی نکنید و دو بازی را ببازید تا دچار مشکل شوید. حتی اگر سیتی را شکست دهیم، هیچ معنایی نخواهد داشت. هنوز در ماه اکتبر و نوامبر هستیم و راهی طولانی تا انتهای فصل در پیش است. برای صحبت از قهرمانی لیگ خیلی زود است.»

 

 

دیدگاه‌ها