کد خبر : 1648546 | 17 آبان 1398 ساعت 15:01 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: منچستر حتما باید جام بگیرد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیمش باید حداقل یک جام را در فصل جاری کسب کند.

سولسشر: منچستر حتما باید جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با برتری 3-0 بر پارتیزان بلگراد توانست صعود خود به یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را قطعی کند. یونایتد که در لیگ برتر حال و روز خوبی ندارد، چشم امید به قهرمانی در رقابت های حذفی را دارد. لیگ اروپا، جام حذفی فوتبال انگلیس و جام اتحادیه رقابت هایی هستند که یونایتد می تواند در آنها شانس قهرمانی داشته باشد ولی در لیگ با توجه به فاصله 18 امتیازی با لیورپول بعید است که شیاطین سرخ بتوانند شانسی برای خود قائل باشند.

 

 

1443175

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در این رابطه گفت:« من نمی خواهم دست از پیروز شدن در جام ها برداریم چرا که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر وجود ندارد. ما نسبت به صدرنشین ها فاصله زیادی داریم. هر جامی که بتوانیم کسب کنیم اهمیت خاص خود را خواهد داشت ولی قطعا باید رتبه خودمان در لیگ برتر را بهتر کنیم. یونایتد نمی تواند در میانه های جدول باقی بماند. ما نمی توانیم فصل جاری را بدون جام به اتمام برسانیم.»

 

یونایتد برابر پارتیزان از ستاره جوان خود میسون گرین وود استفاده کرد و او نمایش بسیار خوبی داشت. بسیاری معتقدند سولسشر باید بیشتر از بازیکنان جوان خود استفاده کند. سرمربی نروژی نیز با این دسته هم عقیده است.

او در این رابطه گفت:« در هر تیمی نتیجه گیری اصل مهم و اول است ولی در دی ان ای باشگاه یونایتد و فلسفه باشگاه، سرمایه گذاری حتی طولانی مدت روی جوانان وجود دارد. مهم نیست چقدر زمان خواهد برد چرا که ارزشش را خواهد داشت. من مربی منچستریونایتد هستم و اینجا خودم در برابر اصول باشگاه ارزشی ندارم.

هدف من این است که بازیکنانی چون میسون گرین وود را به بهترین شکل هدایت کنم. او بسیار من را به یاد رابین فن پرسی می اندازد ولی باید بیشتر و بیشتر کار کند و با اضافه شدن به تجربیاتش بازیکن کاملی خواهد شد.

 اینجا تا پایان فصل قطعا فراز و نشیب هایی خواهیم داشت. برخی مواقع به دلایلی چون مصدومیت ستاره ها شما مجبورید روی جوانان تان حساب کنید و ما هم در تیم، جوانان مستعدی داریم. هدف من استفاده حداکثری از استعداد آنهاست و مطمئنم که نتیجه خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها