کد خبر : 1648558 | 17 آبان 1398 ساعت 16:40 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

اکیپ: وحشت PSG از توافق امباپه با رئال (عکس)

در پاری سن ژرمن به تدریج دچار این ترس و واهمه می شوند که کیلیان امباپه را تا یکی دو سال دیگر از دست رفته ببینند و او راهی رئال مادرید شود.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اکیپ چاپ پاریس امروز تیتر یک خود را به کیلیان امباپه اختصاص داده و نوشته است:« به هر قیمتی.»

این نشریه معتبر خبر از شروع مذاکرات پی اس جی با کیلیان امباپه داده ولی تاکید کرده است که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه نشده است. امباپه دستمزدی برابر با نیمار می خواهد و یک پروژه برنده و مشخص نیست که پی اس جی بتواند توقعات ستاره جوان خود را بر آورده کند اما رئال مادرید آماده است تا هر آنچه امباپه می خواهد را به وی بدهد.

چند روز پیش اظهارات زین الدین زیدان در مورد امباپه موجی از خشم را در سران پی اس جی باعث شد. زیدان گفت که امباپه همیشه رویای بازی برای رئال را داشته است و روز گذشته لئوناردو مدیر فنی پی اس جی ضمن عصبانیت از این حرف های زیدان هشدار داد که دست از سر امباپه بردارند.

 

اکیپ نوشته است که سران پی اس جی از این بیم دارند که امباپه با رئال به توافقات پشت پرده دست یافته باشد و به همین دلیل از تمدید قرارداد خودداری کند. قرارداد او تا 2022 اعتبار دارد و رئالی ها خوشبین هستند که این بازیکن قید تمدید را بزند تا تابستان سال بعد یا دو سال دیگر، کار راحت تری برای جذب وی داشته باشند. در اسپانیا این ادعا مطرح شده است که فلورنتینو پرز رئیس رئال بودجه ای 400 میلیون یورویی برای جذب امباپه در نظر گرفته است.

اکنون باید دید تلاش های سران پی اس جی برای راضی کردن امباپه به تمدید قرارداد موفقیت آمیز خواهد بود یا این بازیکن را به زودی با پیراهن سپید رئال خواهیم دید.

 

 

1450046

دیدگاه‌ها