کد خبر : 1648590 | 17 آبان 1398 ساعت 18:28 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو مدعی بی سر و صدای لیگ برتر

زرشکی خطری که زرد طلایی را تهدید می‌کند!

شهرخودرو برای رسیدن به صدر جدول تنها به یک برد خانگی برابر تیم گل گهر نیاز دارد اتفاقی که برای گل محمدی و یارانش دور از دسترس نیست.

زرشکی خطری که زرد طلایی را تهدید می‌کند!

 

به گزارش" ورزش سه" برای آنکه ارزش جایگاهی که شهرخودرو در جدول به دست آورده را بدانیم باید نگاهی به دیگر تیم های مدعی این فصل از رقابت های لیگ برتر بیاندازیم. سپاهان با امیرقلعه نویی، پرسپولیس و ستاره هایش، استقلال با آندره آ استراماچونی و تراکتور کهکشانی تیم هایی هستند که امسال برای رسیدن به قهرمانی کاملا خودشان را تجهیز کرده اند، اما شهرخودرو بعد از برد امروزش برابر پارس جنوبی تنها به سه امتیاز نیاز دارد تا بالاتر از تمام این تیم ها قرار بگیرد.

 

از زیبایی به منطق قهرمانی
شهرخودرو به زیبایی فصل گذشته اش بازی نمی کند اما این تیم آرام و بی سر و صدا مثل شخصیت سرمربی اش دارد بازی هایش را می برد و شرایط به گونه ای است که می تواند از تمام مدعیان سبقت بگیرد. این تیم با وجود آنکه فوتبالی به چشم نوازی لیگ هجدهم ندارد اما نوعی منطق در بازی و نمودار نتیجه گیریش به چشم می خورد که نشانه های خوبی از نزدیک شدن به شرایط قهرمانی است.
شهرخودرو در این فصل بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفت و این تصور وجود داشت که آن ها در این فصل فوتبالی تهاجمی تر را ارائه می دهند اما تیم یحیی در این فصل و در9 بازی تنها 9 گل به ثمر رسانده است؛ میانگین یک گل در هر بازی که به هیچ وجه نشانه‌ی یک تیم تهاجمی نیست. اما آنچه می تواند شهرخودرو را از الان به عنوان یک مدعی برای کسب قهرمانی مطرح کند 3 گل خورده در همین تعداد بازی است. آن ها دومین خط دفاع برتر لیگ بعد از سپاهان با یک گل خورده هستند و آماری بسیار خوب از خود به جا گذاشته اند. در میانگین امتیازی اما شهرخودرو با میانگین 2.3 از سپاهان که میانگین امتیازش 2.2 امتیاز در هر بازی است شرایط بهتری دارد و همین برگ برنده آن ها است.

 

1450093


آن ها در حالی امروز به رتبه دوم جدول رسیدند که روز 23 آبان در همان روزی که تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف عراق می زود ، می توانند با یک برد در مشهد و برابر گل گهر به صدر جدول برسند. شهرخودرو در نقل و انتقالات با جذب بازیکنانی که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارند، بعد از یک فصل و نیم حضور یحیی روی نیمکت تیم، به قوام ساختاری رسیده است و این می تواند یک هشدار جدی به 4 رقیب دیگر این تیم باشد.

دیدگاه‌ها