کد خبر : 1648596 | 17 آبان 1398 ساعت 18:48 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین شکست پارس جنوبی؛

فراز سرد و یخ زده غرق در مشکلات (عکس)

شاگردان فراز کمالوند امشب در تقابلی نزدیک برابر شهر خودرو خراسان در مشهد چهارمین شکست فصل خود را تجربه کردند تا در جایگاه سیزدهم جدول باقی بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل شهر خودرو خراسان و پارس جنوبی جم در حالی دقایقی قبل با پیروزی شهرخودرویی‌ها در مشهد به پایان رسید، که آمار هفته های بدون برد تیم فراز کمالوند به عدد 6 رسید؛ تیمی که بارها در هفته های پیش حتی شنیده شد که می‌خواهد از لیگ کنار برود اما کجدار و مریز و با حال ناخوش تا به اینجا لیگ را دنبال کرده است. اما با سه شکست و سه تساوی در 6 بازی آخر، یعنی در جم برخلاف هوای گرم اوضاع تیم فراز حسابی سرد و یخ زده و غرق در مشکلات است.

کمالوند امروز از روی سکوهای ورزشگاه امام رضا(ع) تماشاگر بازی تیمش بود چرا که هفته پیش در تقابل با سپاهان، به دلیل اعتراضات متوالی به داوری اخراج شده بود. پارس جم امروز هم حدود هشتاد دقیقه‌ توانست ایستادگی کند اما آن قدر فشار تیم یحیی بالا بود که دیگر شاگردان جوان فراز کمالوند نتوانستند بیش از این تاب بیاورند و شکست خوردند.

 

البته نباید از انصاف عبور کرد که تیم پارس در هفته های اخیر، در داوری هم در چند بازی متوالی متضرر شده است تا اوضاع بدتر از همیشه برای فراز دنبال شود. حالا آنها 13 روز فرصت دارند تا خودشان را برای میزبانی از پیکان این روزها آماده مهیا کنند تا شاید بتوانند از بحران ایجاد شده خارج شوند.

 

1450095

 

عکس: احمد هادی

دیدگاه‌ها