کد خبر : 1648597 | 17 آبان 1398 ساعت 18:45 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه یک دل و یک زبان هستیم

مرادی: هم تیمی‌هایم برای هم جان می‌دهند

هافبک ماشین سازان پس از پایان دیدار برابر ذوب آهن و پیروزی در این بازی در میکسدزون بنیان دیزل برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت.

مرادی: هم تیمی‌هایم برای هم جان می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی درباره دیدار برابر تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی بود. در دقایق ابتدایی متاسفانه یک گل خوردیم ولی ما از همان ابتدا برای رسیدن به برد پا به میدان گذاشتیم و خداراشکر که توانستیم با برتری به کار خود پایان دهیم تا شرمنده هواداران نشویم و سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم.

 

او درباره احتمال بازگشت به بازی ماشین سازان پس از عقب افتادن از بازی گفت: من قبلا هم گفتم که تیم ما جوان اما بی ادعاست. همه بازیکنان برای یکدیگر جان می دهند و به همین دلیل می دانستم که حتی در جریان عقب افتادن از بازی آنقدر تلاش می کنیم تا بازی را به نفع خودمان کنیم.

مرادی درباره حضور خود در پست جدید یعنی مهاجم گفت: آقارسول، سرمربی تیم و الهامی مربی تیم هرکجا که صلاح بدانند من بازی می کنم. چپ، راست، پشت فوروارد، دفاع و ... کلا هرپستی که بخواهند من برای تیمم به میدان می روم.

 

او درباره زلزله شب گذشته در تبریز گفت: متاسفانه دیشب ساعت 2:17 بود که فهمیدیم زلزله آمده و به همین دلیل همه منازل خودمان را ترک کردیم. احساس خیلی بدی بود و امیدوارم خداوند به خانواده های مصیبت زده صبر بدهد.

دیدگاه‌ها