کد خبر : 1648601 | 17 آبان 1398 ساعت 18:58 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش چشم مهاجمان سابق سرخابی!

دسته گل "مهربان" برای یحیی (عکس)

حسین مهربان ستاره اول تیم یحیی در ورزشگاه امام رضا(ع) بود و توانست گل سه امتیاز و فوق العاده حساسی برای تیمش روی یک حرکت زیبا به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" در روزی که یحیی ترکیب‌اش را نسبت به تقابل با سایپا دستخوش تغییر کرده و با استراتژی نو از تیم ناخوش احوال کمالوند میزبانی می کرد،یک تغییر گلبانگ پیروزی را به صدا در آورد. در ابتدا سرمربی جوان مشهدی‌ها یونس شاکری نفر اول و معمولا ثابت خط حمله خود را نیمکت نشین کرده به جای او حسین مهربان جوان و سرعتی را به میدان فرستاده بود تا در مصاف با پارس، زوج روح الله باقری باشد.مهربان و باقری از ابتدای بازی سعی کردند تا با تحرکات خود دفاع پارس را مستاصل و خسته کنند، دفاعی که امروز آمده بود تا از مشهد برای پارس یک امتیاز را به جنوب سوغات ببرد. اما در نهایت  زوج مهربان - باقری نتوانست خط دفاع محکم پارس را فرو بریزد و یحیی تصمیم گرفت شاکری را به جای باقری به میدان بفرستد و رفیعی را هم به عنوان پلی میکر و تغذیه کننده خط آتش به کمک قاسمی نژاد بیاورد.

ابتکار تازه‌ای که تا حدودی پاسخ داد و مهربان روی یک حرکت تیمی زیبا و با فریب مدافع مقابل خود صاحب توپ شد و توانست ضربه زیبایی به کنج دروازه دخسوس بفرستد تا او تنها با چشم‌های خود تماشاگر عبور توپ از خط دروازه باشد.

 

مهربان جوان با گلزنی خود توانست هم اعتماد دوباره یحیی را به خود به خوبی پاسخ دهد و هم در حضور روح الله باقری و یونس شاکری که سابقه بازی برای سرخابی های پایتخت را نیز دارند، خودی نشان بدهد .

حالا شهر خودرو همسایه سپاهان صدرنشین است و مهربان امید اول یحیی برای فتح دروازه گل گهر و پرواز به سوی صدر.

 

1450103

 

1450104

 

1450105

 

عکس ها: احمد هادی

دیدگاه‌ها