کد خبر : 1648603 | 17 آبان 1398 ساعت 19:04 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تمام تیم‌های مدعی بازی کرده‌ایم

اسدی: شهرخودرو یکی از شانس‌های قهرمانی است

پارس جنوبی با وجود مقاومتی که برابر شهرخودرو در مشهد داشت با گل دقایق پایانی بازی را به حریف واگذار کرد.

اسدی: شهرخودرو یکی از شانس‌های قهرمانی است

به گزارش"ورزش سه"، مرتضی اسدی مربی تیم پارس جنوبی که امروز در غیاب فراز کمالوند  که به خاطر محرومیت بازی را از روی سکوها تماشا می کرد، در کنفرانس بعد از بازی برابر شهرخودرو حاضر بود به خبرنگاران گفت:"بچه های ما خیلی خوب بودند. خوب دویدند و غیر از یکی دو فرصت موقعیتی به حریف ندادند."


او درباره شکست تیمش گفت:" لیگ برتر ادامه دارد اما نباید فراموش کنیم که ما با همه مدعیان بازی کرده ایم. به نظر من شهرخودرو یکی از تیم هایی است که شانس قهرمانی دارد."
مربی پارس جنوبی درباره قضاوت بازی امروز گفت:" در این فصل روی داورها هجمه زیادی بوده است اما بعضی از سوت ها باعث می شود که تیم ها متضرر شوند. امروز هم یک جاهایی سوت ها به سود شهرخودرو بود اما در نهایت داوری مشکل خاصی نداشت."


او با اشاره به صحنه ای که داور صحنه ای را خطا تشخیص نداد گفت:" آن خطا جلوی من اتفاق افتاد و صد درصد اخراج داشت. بازیکن شهرخودرو با آرنج زد تو صورت مگنو باتیستا و داور باید اخراجش می کرد. در این صحنه کمک می توانست به داور کمک کند چون آن صحنه را داور ندید."


مربی پارس جنوبی درباره جو ورزشگاه مشهد هم گفت:" سرمایه اصلی هر تیمی هوادارانش هستند. امروز جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود و هواداران نود دقیقه تیمشان را تشویق کردند و همین تماشاگران باعث شدند که تیم ما فشار روحی و روانی را تحمل کند. جا دارد از هواداران خودمان هم تشکر کنم که این مسافت طولانی را با ماشین های خودشان آمده بودند. انشالله بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم تا دل آن ها را شاد کنیم. تیم ما روز به روز هماهنگ تر می شود. پارس جنوبی تغییرات زیادی در این فصل داشته و 17-18 بازیکنش عوض شده اند اما تاکتیک تیمی دارد شکل می گیرد و در  ادامه نتایج بهتری خواهیم گرفت."

 

دیدگاه‌ها