کد خبر : 1648613 | 17 آبان 1398 ساعت 19:34 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری بازی‌های هفته پنجم؛

مهمان ناخوانده در صدر جدول لیگ برتر بانوان

هفته پنجم لیگ برتر بانوان امروز برگزار شد و تیم آذرخش کردستان توانست خود را به تیم شهرداری بم در صدر جدول برساند.

مهمان ناخوانده در صدر جدول لیگ برتر بانوان

به گزارش "ورزش سه"، این بازی که امروز برگزار شد در نهایت باعث شد تا صدرنشین فعلی لیگ مهمان ناخوانده ای را در کنار خود ببیند.

 

•  شهرداری بم 6 ذوب آهن اصفهان 0

بمی ها که صدرنشینان قطعی لیگ در سه فصل اخیر بودند در این بازی نیز توانستند با تعداد گل زیاد برنده شوند و در نتیجه ادامه حضور خود در صدر جدول را تثبیت کردند. شهناز جعفری(دو گل)، بهناز طاهرخانی، فاطمه گرائیلی، زهرا قنبری گلزنان تیم بم بودند و البته یکی از گل های این تیم توسط مدافع حریف به ثمر رسید.

شهرداری بم با این پیروزی 15 امتیازی شد و در سوی دیگر نیز ذوبی ها 6 امتیازی باقی ماندند و در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

 

•  آذرخش کردستان 3 آویسا خوزستان 0

آذرخشی ها که امسال توانستند با تغییر و تحولاتی که در تیم خود به وجود آورده‌اند به عنوان مدعی قهرمانی لیگ خود را معرفی کنند، امروز توانستند به برتری پر گلی دست پیدا کنند. آنها برابر تیم قعرنشین آویسا توانستند با گل های الهام فرهمند (دو گل) و سمیه خرمی سه بار دروازه حریف را باز کنند و در نتیجه با 15 امتیاز در کنار بمی ها در صدر بایستند. اما در سوی دیگر خوزستانی‌ها با شکستی که در این دیدار نصیبشان شد همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی حضور دارند.

 

 

•  ملوان بندرانزلی 4 پارس جنوبی بوشهر 0

انزلی چی ها که در دیدارهای این دوره از لیگ موفق به کسب پیروزی نشده بودند در نهایت در این دیدار خانگی موفق شدند چهار بار توسط افسانه اقبال(دو گل)، هانیه رحیمی و زهرا معصومی دروازه حریف را باز کنند و یک پیروزی شیرین را در انزلی به ثبت برسانند. انزلی هم اکنون با 4 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

پارس جنوبی نیز پس از این دیدار امروز کماکان بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی حضور دارد.

 

 

•  پالایش گاز ایلام 1 هیات فوتبال البرز 2

البرزی ها که یکی از تیم های خوب و تازه لیگ برتری شده محسوب می شوند در بازی امروز توانستند در دیدار خارج از خانه برابر حریف سرسخت خود به برتری برسند. سارا قمی و فاطمه خندان دو بازیکنی بودند که در این دیدار موفق به گلزنی شدند. آنها با گل های خود موفق شدند هیات فوتبال البرز را 10 امتیازی کنند تا در رده چهارم جدول قرار بگیرد و در سوی دیگر ایلامی ها نیز کماکان 9 امتیازی باقی ماندند تا در رده پنجم قرار بگیرند.

 

 

•  سپاهان اصفهان 3 شهرداری سیرجان 3

یکی از بازی های مهم این هفته همین دیدار بود. دیداری که سیرجانی ها برای ادامه حضور در جمع بالانشین ها احتیاج به کسب امتیاز در آن داشت. شقایق روزبهان(2 گل) و هاجر دباغی سه گل تیم سپاهان را در این بازی به ثمر رساندند و در سوی دیگر نیز ملیکا متولی، شبنم بهشت و سهیلا نظام آبادی سه بازیکنی بودند که برای سیرجانی ها گلزنی کردند.

سپاهانی ها با این امتیاز توانستند خود را به امتیاز 8 برسانند و در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر نیز سیرجانی ها توانستند امتیازات خود را به عدد 10 برسانند تا در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.  

 

 

•  زاگرس شیراز 0 همیاری آذربایجان 2

آخرین بازی این هفته نیز دیدار زاگرس شیراز و همیاری آذربایجان بود. دیداری که در آن ارومیه ای ها در نهایت توانستند با دو گل بر حریف خود چیره شوند تا بتوانند به امتیاز 4 رسیده و در رده دهم جدول قرار بگیرند. شیرازی ها نیز با ناکامی در این بازی، کماکان 6 امتیازی باقی ماندند تا همچنان در رده هشتم جدول رده بندی باقی بمانند.

دیدگاه‌ها