کد خبر : 1648615 | 17 آبان 1398 ساعت 19:26 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نکته مثبت بازی تماشاگران بودند

مهاجری: نمایش نساجی با وجود مشکلات جای تقدیر دارد

نساجی در برابر نفت مسجد سلیمان به دومین مساوی بدون گل در طی دو بازی اخیرش در لیگ برتر رسید.

مهاجری: نمایش نساجی با وجود مشکلات جای تقدیر دارد

به گزارش" ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی بعد مساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت:" ابتدا باید از تماشاگرانمان که این مسافت را آمدند و تیم را تنها نگذاشتند تشکر کنم. با اینکه تعدادشان زیاد نبود اما آن حس خوب را از سوی سکو به ما منتقل کردند. در طرف مقابل تماشاگران نفت مسجد سلیمان بودند که واقعا این باعث خوشحالی برای فوتبال ما است. من در شهرهای مختلف رفته ام و دیده ام که لیدرهای تیم ها با هم در ارتباط هستند و این اتفاق خوبی است. این ها باید دیده شود و همه ش نباید جریمه کرد."


سرمربی نساجی درباره بازی گفت:" نیمه اول آن ها بهتر بودند اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم. به نظر من ولی نکته مثبت بازی تماشاگران بودند و من به عنوان کسی که در فوتبال هستم لذت بردم. فوتبال غیر از این نیست و برد و باخت ها و قهرمانی و سقوط گذرا است."
او همچنین گفت:" ما امروز مالکیت بیشتری از حریف دشتیم اما در خلق موقعیت خوب عمل نکردیم. در همه بازی ها اینگونه بوده ضمن اینکه ما در این بازی 4-5 مصدوم داشتیم. با این وجود در نیمه دوم ورق بازی را برگرداندیم. "

 

او با اشاره به بازی های خوب تیمش گفت:" ما در بازی برابر فولاد و نفت آبادان هم بازی خوبی انجام دادیم، اما فرصت ها را در مقابل دروازه از دست می دهیم. باید اعتماد به نفس را به بازیکنانمان برگرداندیم و به آن ها یادآوری کنیم که همان بازیکنانی هستند که در هفته های اول از سی متری و بیست متری گل می زدند."

مهاجری افزود:" من می خواهم یک موضوعی را بگویم. ذوب آهن امروز باخت و برد مبارک ماشین سازی باشد اما موضوع این است که ذوب آهن در پروسه باخت گیر کرده و بیرون آمدن از آن سخت است. مسجد سلیمان الان هفته ها است نمی بازد و اعتماد به نفس تیم شکل گرفته است." او در پایان گفت:" تیم ما سال های قبل تفکرات دیگری داشته امسال ما تغییرات زیادی را به وجود آوردیم. مشکلات زیادی داشته و داریم اما با وجود این مشکلات فوتبالی که بچه ها بازی می کنند قابل تقدیر است."

دیدگاه‌ها