کد خبر : 1648657 | 17 آبان 1398 ساعت 22:34 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پریشیچ: فکر می کنم در بایرن ماندگار باشم

ایوان پریشیچ، ستاره کروات بایرن مونیخ مدعی شد احتمالا در این تیم ماندگار خواهد شد.

پریشیچ: فکر می کنم در بایرن ماندگار باشم


به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلات عدیده در رختکن اینتر، ایوان پریشیچ تابستان امسال از اینتر جدا شد و با قراردادی قرضی و یک ساله و با حق خرید 25 میلیون یورویی برای بایرن مونیخ راهی این تیم شد. کارل هاینس رومینیگه اخیرا مدعی شد احتمالا باواریایی ها در تابستان سال بعد قرارداد ایوان پریشیچ را دائمی خواهند کرد و خود وی نیز این موضوع را تایید کرده است. این ستاره کروات که در تابستان سال 2015 و از ولفسبورگ راهی اینتر شده بود، چهار فصل برای نراتزوری به میدان رفت و در تمامی رقابت ها 163 بار برای این تیم بازی کرده ، 40 گل به ثمر رساند و 37 پاس گل نیز ارسال کرد.

 

1450167

 

ایوان پریشیچ گفت: "من هم فکر می کنم این امر در تابستان سال بعد امکان پذیر است و قرارداد من با باشگاه بایرن مونیخ دائمی خواهد داشت.

 

تاکنون همه چیز در مونیخ برای من مثبت پیش رفته است و من چه از نظر زندگی شخصی و چه از نظر فوتبالی در شرایط خوبی قرار دارم. من یک قرارداد یک ساله با بایرن مونیخ دارم و در این قرارداد گزینه ای برای خرید نیز وجود دارد. من هر روز سعی می کنم وطیفه خود را به بهترین شکل در این تیم انجام دهم و باید دید در پایان فصل چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها