کد خبر : 1648660 | 17 آبان 1398 ساعت 23:06 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک پیروزی؛ تا پست هدایت بایرن مونیخ

به نظر می رسد هانس فلیک از شانس زیادی برای هدایت بایرن مونیخ تا پایان فصل برخوردار است.

یک پیروزی؛ تا پست هدایت بایرن مونیخ


به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج نیکو کوواچ، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد هانس فلیک هدایت بایرن را به صورت موقت در دو دیدار مقابل المپیاکوس و دورتموند بر عهده خواهد داشت و بعد از آن سرمربی دائم این تیم معرفی خواهد شد. در اولین دیدار مقابل المپیاکوس، هانس فلیک از آزمون سربلند بیرون آمده و باواریایی ها با دو گل رقیب خود را مغلوب کردند تا صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را مسجل کنند.

 

1449644

 

حالا اسپورت وان ادعا کرد اگر بایرن مونیخ در دیدار حساس این هفته مقابل دورتموند در بوندسلیگا به برتری دست یافته و نمایش قابل قبولی ارائه دهد، احتمالا هانس فلیک در سمت خود تا انتهای فصل ابقا خواهد شد. بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ خواهان حفظ هانس فلیک تا پایان فصل بوده و وی از حمایت رختکن برخوردار است.

 

بایرن مونیخ قصد دارد هانس فلیک را تا پایان فصل حفظ کند و تابستان بعدی سراغ یک سرمربی جوان برود که در این میان اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس از بالاترین شانس برخوردار است. مربیانی چون آرسن ونگر و ژوزه مورینیو شانسی برای هدایت بایرن مونیخ ندارند و مکس آلگری نیز به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داده است. بدین ترتیب به نظر می رسد بازی این هفته مقابل دورتموند برای هانس فلیک بازی مرگ و زندگی است و در صورت پیروزی، وی تا پایان فصل سرمربی بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها