کد خبر : 1648700 | 18 آبان 1398 ساعت 10:20 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نه لیورپول، هیچ تیمی پول خرید امباپه را ندارد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید علاقه خاصی به سبک بازی کیلین امباپه دارد ولی احتمال انتقال او به لیورپول را منتفی می‌داند.

کلوپ: نه لیورپول، هیچ تیمی پول خرید امباپه را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید با اینکه از تحسین کنندگان کیلین امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن و سبک بازی او است ولی معتقد است انتقال امباپه به لیورپول به این زودی‌ها غیرممکن خواهد بود. کلوپ معتقد است در حال حاضر هیچ باشگاهی در دنیا توان مالی جذب این ستاره فرانسوی را ندارد.

 

1449476

 

این صحبتهای کلوپ در حالی مطرح می‌شود که در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه لیورپول هم به جمع باشگاه‌هایی پیوسته که به دنبال جذب کیلین امباپه هستند. این در حالی است که اکثر شایعات از مدتی پیش حول محور انتقال امباپه به رئال مادرید می‌گشت.

 

یورگن کلوپ درباره شایعات احتمال انتقال امباپه به لیورپول گفت:" خب، از نظر ورزشی دلیلی وجود ندارد که یک باشگاه نخواهد امباپه را جذب کند. او بازیکن محشری است ولی مساله، پول است. چنین چیزی امکان ندارد. به هیچ عنوان امکان ندارد. متاسفم که امیدها را ناامید می‌کنم. بعید می‌دانم باشگاهی در دنیا باشد که بتواند امباپه را از PSG بخرد. این در مورد ما هم صادق است. ما قادر به چنین کاری نیستیم. به همین سادگی".

 

1449781

 

سرمربی لیورپول در ادامه در پاسخ به سوالهای دوباره خبرنگاران در این باره گفت:" واقعا حرف دیگری نیست که در این باره زده شود. خرید بازیکنی در این حد و اندازه همیشه دشوار است".

 

دیدگاه‌ها