کد خبر : 1648712 | 18 آبان 1398 ساعت 10:50 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمی که گل نزد اما تاثیر گذار بود (عکس)

علی سبحانی مهاجم تیم ملی جوانان در هر دو بازی این تیم در برابر قرقیزستان و نپال در ترکیب ثابت تیم به میدان آمد اما موفق به گلزنی نشد.

به گزارش "ورزش سه"، با این حال کادر فنی تیم ملی جوانان از او رضایت کامل دارد به این خاطر که دوندگی و جنگندگی او خط دفاعی حریف را آزار داد و این در ادامه موجب گلزنی دیگر بازیکنان تیم ملی جوانان در دو بازی یاد شده شد. تیم ملی جوانان در دو بازی مورد اشاره به مصاف تیم هایی رفت که در برابر ایران صفر تا صد دفاعی بازی کردند و بی تعارف گلزنی در برابر چنین تیم هایی سخت و دشوار است اما ایران 7 گل را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

همه این نتایج فقط به پای آنهایی که گل زده اند نوشته  نمی شود و بازیکنانی چون علی سبحانی برای ثبت این پیروزی ها تلاش کردند و این تلاش شایسته تقدیر است. به طور حتم دروازه بان تیم ملی جوانان هم در این پیروزی ها نقش داشته است و همین طور مدافعان. در فوتبال عبارت دفاع تیمی و حمله تیمی بکار برده می شود اما در نهایت یک نفر باید گل بزند. همه برای یک نفر و یک نفر برای همه. یکی از خصوصیت های بارز تیم ملی جوانان در دو مسابقه ای که سپری شد همدلی همه اعضای تیم بود. به خصوص در سخت ترین دقایقی که برای اعضای تیم گذشت. نمونه اش در بازی با نپال تیم 75 دقیقه به در بسته خورد اما تیم ملی جوانان روحیه خود را از دست نداد و در نهایت 4 گل زد.

 

علی سبحانی زوج آریا برزگر در خط حمله تیم ملی است. شاید قرعه به نام اوست که در بازی با امارات زننده گل حساسی برای تیم ملی جوانان باشد. تصاویر خود گویای تلاش این بازیکن در ترکیب تیم ملی جوانان است.

 

1450228

 

1450229

 

1450230

دیدگاه‌ها