کد خبر : 1648722 | 18 آبان 1398 ساعت 11:23 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: نمی خواهیم اتفاقات فصل قبل تکرار شود

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، معتقد است که بازیکنان این تیم باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انجام دهند.

آلیسون: نمی خواهیم اتفاقات فصل قبل تکرار شود

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در حساس ترین دیدار این هفته فوتبال اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی خواهند بود. شاگردان یورگن کلوپ با 6 امتیاز بیشتر نسبت به حریف خود در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و در صورت پیروزی در بازی فردا می توانند گام بلندی برای قهرمانی در این فصل رقابت های لیگ برتر بردارند. در سمت مقابل منچسترسیتی انگیزه های فراوانی برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول دارد؛ شرایطی که باعث شده بازی فردای دو تیم از حساسیت ویژه ای بر خوردار باشد.

 

آلیسون بکر معتقد است که لیورپول باید تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهد. او گفت: " نمی خواهیم که اتفاقات فصل گذشته، در این فصل هم تکرار شود. ما فصل گذشته تنها به خاطر چند تساوی در جایگاه دوم قرار گرفتیم و هنوز هم نمی دانیم که از دست رفتن قهرمانی ما مشخصا برای نتیجه نگرفتن در کدام بازی بوده است. ما فصل گذشته با یک شکست تلخ در خانه سیتی روبه رو شدیم؛ این در حالی بود که ما می توانستیم در آن بازی حداقل یک امتیاز کسب کنیم و یا حتی برنده شویم. ما خواهان قهرمانی در لیگ برتر هستیم و در این راه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد."

 

 

1450252

 

 

لیورپول تنها در یک بازی از 11 بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده اما با این وجود آلیسون کاملا از اهمیت بازی فردا آگاه است. او در ادامه گفت: " فصل قبل واقعا عالی بودیم و به نظر من تقریبا کم اشتباه عمل کردیم. ما تنها در یک بازی و مقابل سیتی شکست خوردیم و به همین خاطر کاملا از اهمیت بازی فردا آگاه هستیم. همچنین می دانیم که این دیدار برای هواداران ما هم بسیار مهم است. منچسترسیتی در سال های گذشته بهترین تیم لیگ بوده و به همین دلیل ما باید تمام تلاش خود را مقابل آن ها به کار بگیریم."

دیدگاه‌ها