کد خبر : 1648758 | 18 آبان 1398 ساعت 11:10 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

عابدی: هدفم مربیگری در سری آ است

علی عابدی یکی از لژیونرهای فوتبال کشور ماست، آن هم در سری آ ایتالیا؛ البته عابدی یک‌مربی است و این اتفاق که یک مربی ایرانی بتواند به سطح اول فوتبال دنیا برسد قطعا جالب و مهم است.

عابدی: هدفم مربیگری در سری آ است

عابدی در مورد شرایط حضورش در فوتبال ایتالیا به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: من از سال 2011 وارد فوتبال ایتالیا شدم و برای یک تیم دسته 3 بازی کردم. از اولین سال تا الان با تیم های مختلف فوتبال و فوتسال رده های مختلف در ایتالیا کار کردم و در حال حاضر با تیم الیمپوس در سری آ فوتسال ایتالیا به عنوان کمک مربی مشغول کار هستم و همچنین مربی فوتبال همین باشگاه در رده بانوان بودم و قراردادم تا آخر مسابقات امسال اعتبار دارد و اگر پیشنهاد کاری بهتری در پایان فصل داشته باشم قطعا به تیمی دیگر با شرایط بهتر می روم.


عابدی در ادامه می گوید: مدرک مربیگری من B یوفا از فدراسیون فوتبال ایتالیا است و همچنین توانستم مدرک تخصصی بدنسازی فوتسال از کمیته ملی المپیک ایتالیا را کسب کنم، البته علاوه بر مدارک ورزشی دارای لیسانس  تربیت بدنی از دانشگاه اصفهان و لیسانس علم حرکتی در ورزش از دانشگاه تورورگاتا ایتالیا و فوق‌لیسانس علم و تکنیک در ورزش از تورورگاتا ایتالیا هستم. در مقطعی هم افتخار دستیاری پروفسور استفانو دوتتاویو در دانشگاه تورورگاتا ایتالیا را داشتم.

 

1450302


عابدی همچنین در مورد حضور استراماچونی در فوتبال ایران می گوید: در آمدن آقای استراماچونی به ایران یکی از افرادی بودم که به هر دو طرف با ارتباطم بسیار کمک کردم. برای حضور ایشان در ایران یکی از گزینه های اصلی کمک مربی گری ایشان بودم ولی با شیطنت بعضی ها که امروز در استقلال حضور ندارند این مسئله کنسل شد، اما همچنان من با ایشان و مخصوصا کمک استراماچونی آقای عمر دانزی در ارتباط خیلی خوب و دوستانه ای هستم.


عابدی در پایان در مورد هدفش در فوتبال ایتالیا گفت: هدف من از حضور در فوتبال ایتالیا، مربیگری کردن در سری آ ایتالیا هست و همانطور که به سری آ فوتسال رسیدم، مطمئن هستم که به سری آ فوتبال هم خواهم رسید ومطمئنم که به عنوان اولین مربی ایرانی وارد سری آ فوتبال ایتالیا می شوم و با انرژی مثبت مردم ایران درتیم های بزرگ ایتالیا به مربیگری می پردازم.

 

1450303

دیدگاه‌ها