کد خبر : 1648789 | 18 آبان 1398 ساعت 15:44 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

نتیجه دیدار با سیتی قهرمان را تعیین نمی‌کند

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول، معتقد است که نتیجه دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی تعیین کننده تیم قهرمان لیگ برتر نیست و سایر بازی ها نیز تاثیرگذار خواهند بود.

نتیجه دیدار با سیتی قهرمان را تعیین نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی فردا در یک دیدار حساس و نفس گیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لیورپول می تواند با پیروزی در دیدار فردا با 9 امتیاز بیشتر نسبت به سیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته تنها با یک امتیاز کم تر نسبت به سیتی در جایگاه دوم قرار گرفتند اما در فصل جدید امید زیادی به قهرمانی دارند.

 

فابینیو با سایت باشگاه لیورپول مصاحبه ای انجام داده و درباره جدال با منچسترسیتی صحبت کرده است. او گفت: " من فکر نمی کنم که دیدار ما مقابل سیتی در فصل گذشته قهرمان را تعیین کرده باشد. ما اگر بتوانیم در بازی فردا سیتی را شکست دهیم قطعا گام بلندی برداشته ایم و این یک امتیاز بزرگ برای ما خواهد بود. چنین بازی هایی همیشه خاص هستند چرا که ما می توانیم علاوه بر کسب 3 امتیاز، حریف خود را نیز از پیروزی محروم کنیم. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم اما مطمئن نیستم که نتیجه این دیدار تعیین کننده تیم قهرمان باشد."

 

1450341

 

فابینیو در ادامه گفت: " ما پیش از این نیز مقابل سیتی بازی کرده ایم و از توانایی های آن ها آگاه هستیم. آن ها با توپ عالی کار می کنند و در خط حمله فوق العاده هستند؛ موضوعی که آن ها را به یکی از بهترین تیم های اروپا تبدیل کرده است."

 

دیدگاه‌ها