کد خبر : 1648821 | 18 آبان 1398 ساعت 17:11 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: دیدار با یووه، یک فرصت برای میلان است

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، معتقد است که تیمش باید از نقاط ضعف کم یوونتوس بیشترین استفاده را بکند.

پیولی: دیدار با یووه، یک فرصت برای میلان است

به گزارش "ورزش سه"، فردا دو تیم یوونتوس و میلان در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یوونتوس هم اکنون با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما در سمت مقابل میلانی‌ها این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته اند.

استفان پیولی، سرمربی میلان، دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس شرکت کرد. او گفت: "من کاملاً به بازیکنانم اعتماد دارم. آنها کاملا از شرایط آگاه هستند و ما به هر آن چیزی که انجام می‌دهیم اعتقاد داریم. ما فردا در مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر ایتالیا و اروپا به میدان می‌رویم. این یک چالش بزرگ است اما با این وجود ما انگیزه های بسیار زیادی داریم. میلان در بعضی بازی های قبل، تمرکزش را از دست داد و همین موضوع باعث از دست رفتن امتیازات شد. ما باید از این تجربیات خود نهایت بهره را ببریم."

 

1444745

 

پیولی در ادامه گفت: " یوونتوس نقاط ضعف بسیار کمی دارد اما با این وجود ما باید از آنها بهترین استفاده را بکنیم. آنها همچنین که کریستیانو رونالدو را دارند که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می آید. او روش های بسیار زیادی برای آسیب رساندن به حریف دارد و ما باید کاملا مراقبش باشیم."

پیولی در پایان گفت: " من از هواداران می‌خواهم که در سخت‌ترین زمان ها از ما حمایت کنند. اگر یک عنصر در میلان وجود داشته باشد که تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دهد، قطعاً آن یک عنصر هواداران هستند."

دیدگاه‌ها