کد خبر : 1648838 | 18 آبان 1398 ساعت 18:37 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: مصدومیت کریستیانو رونالدو جدی نیست

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، تایید کرد که کریستیانو رونالدو با وجود اینکه کمی در زانویش احساس درد می کند اما برای بازی فردا مقابل میلان مشکلی نخواهد داشت.

ساری: مصدومیت کریستیانو رونالدو جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان خواهد بود. یوونتوس در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد و در سمت مقابل روسونری تنها با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است. مائوریتزیو ساری دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل میلان شرکت کرد.

دیدار مقابل میلان؟
میلان تیم خوبی است اما با این وجود فصل را فوق العاده آغاز نکرده است. فردا بازی آسانی نخواهیم داشت و باید با جدیت بیشتری نسبت به بازی چهارشنبه به میدان برویم.

افت فاحش میلان طی سال‌های اخیر؟
در فوتبال یک چرخه وجود دارد. ساختن و ارتقای تیم اصلا کار راحتی نیست اما میلان حالا بازیکنان جوان بسیار زیادی دارد که می تواند به کمک آن ها یک تیم قدرتمند را پایه ریزی کند.

 

1449665

 

مصدومیت کریستیانو رونالدو؟
او درد کمی در زانویش احساس می‌کند اما با این وجود به نظر نمی‌رسد که مشکلش خیلی جدی باشد و می تواند در بازی فردا تیم ما را همراهی کند.

روند ریکاوری ماتیاس دی لیخت؟
ماتیاس امروز تمام تلاش خود را برای تمرین با تیم انجام داد اما با این وجود باید دید که چه واکنشی نشان خواهد داد.

فرم خوب لئوناردو بونوچی؟
ما خواسته های بسیار زیادی از لئوناردو داریم چرا که کیفیت و تجربه او برای تیم امری حیاتی خواهد بود. در این مقطع از فصل بونوچی نقش بسیار مهمی را در تیم ایفا می کند اما امیدوار هستیم که با گذشت زمان او بتواند استراحت بیشتری داشته باشد.

عملکرد هیگواین و داگلاس کاستا؟
هیگواین انگیزه‌های فراوانی برای اثبات توانایی های خود دارد. او در هر بازی با دید بسیار مثبتی به میدان می رود و حالا از نظر ذهنی و بدنی نیز در آمادگی خوبی به سر می برد. داگلاس کاستا نیز در بازی روز چهارشنبه فوق العاده عمل کرد و باعث پیروزی تیم ما شد. به نظر من او می‌تواند به عنوان بازیساز نیز در زمین حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها