کد خبر : 1648842 | 18 آبان 1398 ساعت 19:28 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات پیروانی درباره ویدئو جنجالی علیپور

مدیر تیم پرسپولیس با توجه به ویدیویی که از علی علیپور منتشر شده گفت: آن فرد هوادار نبود و جملات توهین آمیزی به کار برد

توضیحات پیروانی درباره ویدئو جنجالی علیپور

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس  در گفت و گو با روابط عمومی این باشگاه درباره این ویدئو گفت: ویدیویی منتشر شده و گفته شده علیپور به یک هوادار توهین کرده، متاسفانه زمانی که اعضای تیم می خواستند وارد اتوبوس شوند، افراد متفرقه زیادی کنار اتوبوس بودند که قانونا نباید در آن منطقه و محدوده از استادیوم باشند. آن شخص هم هوادار نبود بلکه سعی می کرد خود را هوادار جلوه دهد. او مدام توهین می کرد و بدترین و تندترین جملات را به‌کار می برد و اصلا حس کردم که هدفی دارد.

 

وی ادامه داد: از نوع ادبیات و جملات متوالی او مشخص بود که دنبال ایجاد تنش است. علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته و حالا که این ویدیو منتشر شده می گویم که علیپور بعد از بازی دقایق زیادی سرش را گرفته بود و حتی اشک می ریخت. او فوق العاده ناراحت بود و حتی به خود من گفت "مربی، شما، بچه های تیم و هواداران هر چی به من بگویید حق دارید و من نمی دانم چرا آن تصمیم را گرفتم". علیپور همان بازیکنی است که ساعتی بعد از بازی آن متن صریح و صادقانه را در اینستاگرام خود به منظور عذرخواهی از هواداران و تیم و همه پرسپولیسی ها منتشر کرد. او فرزند مکتب پرسپولیس است که در آن احترام به هوادار حرف اول را می زند.

سرپرست تیم پرسپولیس همچنین گفت : همه ما هرچه داریم به برکت حمایت و محبت و لطف همین هواداران عزیز و حضور در پرسپولیس است. این حرف کل تیم است. علیپور مهاجم اصلی تیم است و انشالله با حمایت هواداران و تیم اقای گل می شود. برخی می خواهند بگویند علیپور به یک هوادار توهین کرده تا بین او و هواداران فاصله و تنش و شکاف ایجاد کنند در حالی که آن فرد اصلا هوادار نبود و دنبال داستان های دیگری بود و مدام جملات تندی را به کار می برد که جای تاسف داشت. اتفاقا تا این شرایط را دیدم به بچه ها گفتم حواس تان باشد و واکنش نشان ندهید چون می دیدم که جملات تند و توهین آمیز این فرد تا چه حد زننده و تحریک آمیز بود.

 

پیروانی در پایان گفت: علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته. در پرسپولیس هم حفظ حرمت هواداران یک اصل است و هیچ کس نه جرات کم لطفی به هواداران و بی احترامی به آنها را دارد و نه به خود چنین اجازه ای می دهد. پس هواداران عزیز ما هشیار باشند و بدانند که آن فرد هوادار نبود و به حاشیه ها هم توجهی نداشته باشند.

 

دیدگاه‌ها