کد خبر : 1648847 | 18 آبان 1398 ساعت 19:52 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

آندره هررا:

در منچستر یونایتد فوتبال اولویت اول نبود

آندره هررا، هافبک سابق منچستریونایتد از شرایط حاکم بر این باشگاه انتقاد کرد.

در منچستر یونایتد فوتبال اولویت اول نبود

به گزارش "ورزش سه"، آندره هررا که در تابستان امسال راهی پاری سن ژرمن شد، در مورد روزهای حضور خود در اولدترافورد صحبت کرده و مدعی شد بر خلاف تیم جدیدش، در یونایتد فوتبال مهم ترین اولویت باشگاه نبوده و اینجا و در پاری سن ژرمن شرایط متفاوت است.

 

آندره هررا گفت: "من نمی توانم درباره آنچه در فصول گذشته اتفاق افتاده صحبت کنم، زیرا من اینجا نبودم، اما از وقتی که من به پاری سن ژرمن ملحق شده ام، آنچه می بینم این است که در این باشگاه فقط در مورد فوتبال فکر می کنیم.

 

1450385

 

من صادقانه می گویم بعضی اوقات آنچه از بیرون دیده می شود این است که پاری سن ژرمن ظاهر فریبنده ای دارد، اما ما در اینجا عرق می ریزیم و تمرین می کنیم. هنگامیکه به کمپ تیم می روم، می بینم که فیزیوتراپ و مربی بدنسازی و دیگر افراد متخصص در حال حاضر در حال کار و تلاش هستند و تمرکز آنها روی فوتبال است.

 

من در منچستریونایتد خوشحال بودم و از هواداران بسیار سپاسگزارم. اما صادقانه بگویم در روزهای حضور در یونایتد گاهی اوقات احساس می کردم فوتبال مهمترین موضوع محسوب نمی شود. من نگفتم پول اولویت اصلی من است و من نمی خواهم دو تیم را با هم مقایسه کنم، اما تنها چیزی که می دانم این است که در اینجا فوتبال همه دغدغه باشگاه محسوب می شود، ما فوتبال را نفس می کشیم و من از این شرایط راضی هستم."

دیدگاه‌ها